eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Ranhelova P. P."

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Розв’язування та скаладання учнями задач на знаходження кількості чисел та їх дільників
    (2013) Рангелова П. П.; Ranhelova P. P.; Кристева Ю. Д.; Krysteva Yu. D.
    У статті пропонується методика навчання учнів розвязувати задачі на знаходження кількості чисел та їх дільників. Методика надає можливість учням складати такі задачі. Розв’язування і складання різних математичних задач сприяє обхідних документів активізації мислення учнів у процесі їх навчання математики. Ці активізації мислення учнів у процесі навчання математики. У статті описаний досвід формування умінь розв’язувати і складати завдання на визначення кількості багатозначних чисел і їх дільників. Складання задач учнями самостійно допомагає перевести їх навчально-пізнавальну діяльність на більш високий рівень.
  • Документ
    Формування інтересу до математики у дітей-білінгвів
    (2013) Стефанова Д. Р.; Stefanova D. R.; Рангелова П. П.; Ranhelova P. P.
    У роботі представлено досвід пробудження інтересу до математики в учнів-ромів шляхом створення відповідних умов, способів і засобів навчання. Невідвідування школи дітьми цієї групи – це явище, яке викликане комплексом причин. Ці причини можна розділити на кілька смислових груп: проблеми навчання, етнічні, сімейні, психологічні причини. Також встановлено, що складний зміст призводить до демотивації учнів, тобто у них немає мотивації, знижена воля, увага, пам’ять, мислення і так далі. З огляду на причини, через які діти-роми кидають школу, следует створити для них відповідні умови для підвищення їх математческих знань, принаймні на середньому рівні навчання. Такими умовами є позитивна мотивація, застосування різноманітних ідей для формування математичної мови і засвоєння математичної символіки, розвиток мислення учнів ромського походження.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук