eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Rakovets O. Yu."

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Роль гурткової роботи в екологічному вихованні молодших школярів
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Раковець О. Ю.; Rakovets O. Yu.
    У статті проаналізовані особливості екологічного виховання та вплив гурткової роботи на формування екологічної компетентності молодших школярів. Був з’ясований стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії та екологічній практиці сучасної початкової школи, охарактеризований рівень екологічного виховання молодших школярів та виділені методичні аспекти формування екологічної компетентності після відвідування екологічного гуртка. Результати первинного діагностування показали, що у молодших школярів переважає рівень екологічної компетентності нижче середнього. Виділено методичні аспекти формування екологічної компетентності після відвідування екологічного гуртка. Отримані дані підтверджують позитивну динаміку у рівні сформованості екологічного виховання молодших школярів, а також таких показників, як комунікативно-мовленнєві уміння, самооцінка навчальних дій, які свідчать про готовність учнів до природоохоронної діяльності після відвідування екологічного гуртка. Проведене дослідження показує, що правильне керівництво та дотримання умов організації екологічного гуртка забезпечить формування екологічної компетентності в учнів молодших класів. Реалізація компонентів екологічного виховання буде ефективним в контексті формування екологічної компетентності за умови поетапного, систематичного та цілеспрямованого її застосування як на уроках природничого циклу, так і в позаурочній гуртковій діяльності. Водночас, представлене дослідження не вичерпує всіх питань досліджуваної проблеми, особливо методичних. Перспективною є подальша робота над практичною підготовкою учнів до виконання навчальних завдань починаючи з 1 класу, формування у них екологічних понять, які складають основу раціонального (інтелектуального), чуттєво-емоційного, поведінково-вольового компонентів екологічної компетентності.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук