Перегляд за Автор "Rak Volodymyr"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Зміни в тенденціях використання інформаційно-комунікаційних засобів навчання майбутніх фахівців професійної та технологічної освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Туранов Юрій; Рак Володимир; Луцик Ірина; Франко Юрій; Turanov Yuriy; Rak Volodymyr; Lutsyk Iryna; Franko YuriyФормулювання проблеми. Метою дослідження є обґрунтування й визначення динаміки змін у використанні інформаційно-комунікаційних засобів у процесі підготовки майбутніх фахівців професійної та технологічної освіти. Матеріали і методи. Для дослідження використовували теоретичний аналіз, опитування (анкетування, бесіда), спостереження, систематизацію й аналіз даних, порівняння й узагальнення. Результати. Подано аналіз опитування майбутніх фахівців професійної і технологічної освіти, проведених у 2016–2021 рр. у ТНПУ ім. В. Гнатюка. Незважаючи на високий і середній рівні оцінок зі шкільного курсу інформатики, до початку пандемії COVID-19 частина студентів оцінили власну готовність до використання комп’ютерної техніки як низьку, що пояснювалося прогалинами практичної підготовки, оновленням програмного забезпечення, епізодичним використанням цифрової техніки на уроках. Досліджено локації роботи студентів з комп’ютерною технікою у 2019/2020 н.р. (у домашніх умовах, у кабінетах і лабораторіях, у друзів, за місцем роботи батьків, в Інтернет клубах, за місцем працевлаштування тощо). Пандемія COVID-19 призвела до масового запровадження дистанційного навчання, використання комп’ютерної техніки та програмного забезпечення на всіх заняттях, що сприяло підвищенню інформатичної компетентності учасників освітнього процесу. Висновки. Аналізуючи дані дослідження можна стверджувати, що Пандемія COVID-19 призвела до стрімкого розвитку ІКТ. Домінантними засобами забезпечення навчального процесу стали ноутбук (99,2 %) і мобільні засоби (98,4 %). Найбільш вживаним програмним забезпеченням – Microsoft Office, хмарні сервіси Google; онлайн платформами – Zoom, GoogleMeet, цифрові дошки Padlet; соціальні мережі – Viber, Telegram, WhatsApp; системи LMS (GoogleClass, Moodle). Подальшого дослідження потребують питання оптимізації завдань для студентів, дотримання санітарно-гігієнічних норм роботи з інформаційно-комунікаційними засобами.