eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Rahozina Viktoriia Valentynivna"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Сприймання та обговорення картин із дошкільниками: вітчизняні й зарубіжні підходи
    (ФОП Цьома С. П., 2018) Рагозіна Вікторія Валентинівна; Rahozina Viktoriia Valentynivna
    Розкриваються підходи щодо організації з дошкільниками сприймання та обговорення творів живопису в українській і зарубіжній мистецькій педагогіці й системі дошкільної освіти. Зроблено висновок про зорієнтованість української мистецької практики на опанування дітьми інформації про авторів, назв творів, розпізнавання їх ідеї, виділення засобів художньої виразності й естетичної цінності картини, для чого застосовуються основні (мистецтвознавча розповідь педагога, інформаційна бесіда, опис) і додаткові (вербальні, ігрові) методи. Виокремлено зарубіжні підходи, де педагогів націлюють на творчий індивідуальний розвиток дитини в процесі спілкування з мистецькими творами - їх обговорення в колективі, іграх, творчих проектах у контексті мистецьких творів. На прикладі авторського альбому для старших дошкільників «Учимося в майстрів декоративно-ужиткового мистецтва: ліпимо, малюємо» представлено реалізацію комплексного підходу, що охоплює сприймання й обговорення дітьми мистецьких творів, опанування художніх навичок і самостійну практичну та творчу діяльність у створенні художнього образу за мотивами картин художників.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук