Перегляд за Автор "Rahozina Viktoriia Valentynivna"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Сприймання та обговорення картин із дошкільниками: вітчизняні й зарубіжні підходи(ФОП Цьома С. П., 2018) Рагозіна Вікторія Валентинівна; Rahozina Viktoriia ValentynivnaРозкриваються підходи щодо організації з дошкільниками сприймання та обговорення творів живопису в українській і зарубіжній мистецькій педагогіці й системі дошкільної освіти. Зроблено висновок про зорієнтованість української мистецької практики на опанування дітьми інформації про авторів, назв творів, розпізнавання їх ідеї, виділення засобів художньої виразності й естетичної цінності картини, для чого застосовуються основні (мистецтвознавча розповідь педагога, інформаційна бесіда, опис) і додаткові (вербальні, ігрові) методи. Виокремлено зарубіжні підходи, де педагогів націлюють на творчий індивідуальний розвиток дитини в процесі спілкування з мистецькими творами - їх обговорення в колективі, іграх, творчих проектах у контексті мистецьких творів. На прикладі авторського альбому для старших дошкільників «Учимося в майстрів декоративно-ужиткового мистецтва: ліпимо, малюємо» представлено реалізацію комплексного підходу, що охоплює сприймання й обговорення дітьми мистецьких творів, опанування художніх навичок і самостійну практичну та творчу діяльність у створенні художнього образу за мотивами картин художників.