Перегляд за Автор "Pylypenko Alina Ivanivna"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Конкретизація педагогічних принципів у фаховій підготовці майбутніх учителів хореографії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Пилипенко Аліна Іванівна; Pylypenko Alina IvanivnaУ статті здійснено теоретичне обґрунтування та конкретизація педагогічних принципів, які доцільно комплексно використовувати у фаховій підготовці майбутнього вчителя хореографії. Виокремлено педагогічні принципи, якими найчастіше керуються викладачі хореографічних дисциплін (поєднання традицій і новаторства, системності й послідовності навчання, індивідуалізації та диференціації, наочності, поєднання вербальних і невербальних факторів впливу, руху від простого до складного, багаторазового повторення й варіативності, міцності знань і вмінь, - міжпредметних зв’язків. Наголошено, що в підготовці вчителя хореографії конкретизація педагогічних принципів дозволяє утворити струнку систему, цілісну єдність, що виявляється в їх тісному взаємозв’язку та взаємозалежності. Тому в практичній діяльності необхідно орієнтуватися не на окремі педагогічні принципи, а на їх систему, яка забезпечує оптимізацію процесуального та змістового перебігу навчальної діяльності студентівхореографів. Творче використання педагогічних принципів у хореографічній освіті відповідно до конкретних умов навчально-пізнавальної діяльності студентів забезпечує ефективність усього дидактичного процесу підготовки майбутнього фахівця в галузі хореографії.