Перегляд за Автор "Pyliuk Nataliia"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Діяльність соціального педагога з реалізації здоров’язбережувальних технологій в освітньому середовищі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Пилюк Наталія; Pyliuk NataliiaУ статті розглянуто діяльність соціального педагога з реалізації здоров’язбережувальних технологій в освітньому середовищі. Розкрито різні підходи до трактування понять «здоров’язбереження», «здоров’язбережувальні технології». Зазначено, що здоров’язбережувальні технології є системою, яка створює максимально сприятливі умови для збереження, зміцнення й розвитку духовного, емоційного, інтелектуального, особистісного та фізичного здоров’я всіх суб’єктів освітнього процесу. Схарактеризовано основні підходи до організації здоров’язбережувальної діяльності в освітній установі: еколого-валеологічний, діяльнісний і системний. Окреслено пріоритетні завдання здоров’язбережувальної діяльності соціального педагога в освітньому середовищі (забезпечення охорони життя та здоров’я дітей; формування здорового способу життя; сприяння створенню обстановки психологічного комфорту учнів; розвиток у них комунікативних навичок; профілактику залежностей; організація та формування соціальної культури учнів, педагогів, фахівців і батьків). Зазначено, що основними напрямами здоров’язбережувальної діяльності соціального педагога є інформаційно-просвітницький, оздоровчий, профілактичний, соціально-психологічний. Схарактеризовано основні напрями роботи з формування життєстійкості учнів, що є пріоритетним завданням соціального педагога в умовах зростання впливу стресогенних чинників у суспільстві через соціально-економічні трансформації, політичну нестабільність, епідеміологічну ситуацію. Окреслено перспективні напрями подальших наукових досліджень: поглиблене вивчення змісту конкретних здоров’язбережувальних технологій у роботі соціального педагога, аналіз здоров’язбережувальної діяльності соціального педагога з різними віковими та цільовими групами учнів, дослідження особливостей застосування здоров’язбережувальних технологій у роботі соціального педагога з педагогічним колективом.