eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Pyliuk Nataliia"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Діяльність соціального педагога з реалізації здоров’язбережувальних технологій в освітньому середовищі
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Пилюк Наталія; Pyliuk Nataliia
    У статті розглянуто діяльність соціального педагога з реалізації здоров’язбережувальних технологій в освітньому середовищі. Розкрито різні підходи до трактування понять «здоров’язбереження», «здоров’язбережувальні технології». Зазначено, що здоров’язбережувальні технології є системою, яка створює максимально сприятливі умови для збереження, зміцнення й розвитку духовного, емоційного, інтелектуального, особистісного та фізичного здоров’я всіх суб’єктів освітнього процесу. Схарактеризовано основні підходи до організації здоров’язбережувальної діяльності в освітній установі: еколого-валеологічний, діяльнісний і системний. Окреслено пріоритетні завдання здоров’язбережувальної діяльності соціального педагога в освітньому середовищі (забезпечення охорони життя та здоров’я дітей; формування здорового способу життя; сприяння створенню обстановки психологічного комфорту учнів; розвиток у них комунікативних навичок; профілактику залежностей; організація та формування соціальної культури учнів, педагогів, фахівців і батьків). Зазначено, що основними напрямами здоров’язбережувальної діяльності соціального педагога є інформаційно-просвітницький, оздоровчий, профілактичний, соціально-психологічний. Схарактеризовано основні напрями роботи з формування життєстійкості учнів, що є пріоритетним завданням соціального педагога в умовах зростання впливу стресогенних чинників у суспільстві через соціально-економічні трансформації, політичну нестабільність, епідеміологічну ситуацію. Окреслено перспективні напрями подальших наукових досліджень: поглиблене вивчення змісту конкретних здоров’язбережувальних технологій у роботі соціального педагога, аналіз здоров’язбережувальної діяльності соціального педагога з різними віковими та цільовими групами учнів, дослідження особливостей застосування здоров’язбережувальних технологій у роботі соціального педагога з педагогічним колективом.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук