Перегляд за Автор "Ptashnyi Oleh"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Розв’язання професійно-прикладних задач у формуванні математичної компетентності майбутніх фахівців технічного профілю(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Ємельянова Тетяна; Yemelianova Tetiana; Легейда Дмитро; Leheida Dmytro; Пташний Олег; Ptashnyi Oleh; Ярхо Тетяна; Yarkho TetianaУ статті представлено обґрунтування необхідності впровадження в процес навчання професійно-прикладних задач як одного з найбільш дієвих шляхів реалізації практичної (фахової) спрямованості класичної математичної підготовки в частині формування найважливішої операційно-технологічної складової математичної компетентності майбутніх фахівців технічного профіля. Наведено попарний розгляд класичних типових задач та професійно-орієнтованих задач, що мають в основі один і той самий теоретичний матеріал із вступу до розділу «Випадкові процеси». Проаналізовані задачі та запропоновані для розгляду завдання є запозиченими зі створеного авторами банку задач, зміст яких відповідає фрагментам реальних технічних проблем.Документ Урахування вікових особливостей дорослих людей під час підготовки до складання ЗНО з математики(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Бобрицька Галина; Bobrytska Halyna; Клімова Ірина; Klimova Iryna; Пташний Олег; Ptashnyi OlehУ роботі розглянуто основні аспекти підготовки дорослих людей до складання тестів зовнішнього незалежного оцінювання з математики, які включають як психологічну, так і математичну підготовку. На основі досвіду підготовки дорослих людей до тестів минулих років було розроблено програму-мінімум для абітурієнтів. Ця програма містить мінімальний набір формул, які необхідно вивчити напам’ять. У статті представлено орієнтовний план повторення шкільного курсу математики за темами. У більшості пунктів плану з алгебри та математичного аналізу робиться акцент на графіки функцій та їх аналіз. Орієнтовний план повторення геометрії незначною мірою розбігається в послідовності викладу зі шкільною математикою.