Перегляд за Автор "Prytyka Tetiana"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Проблема екологічної культури учнів з інтелектуальними порушеннями у педагогічній літературі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Притика Тетяна; Prytyka Tetiana; Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ статті розкрито теоретичні аспекти процесу формування екологічної культури в учнів з інтелектуальними порушеннями в ході аналізу науковопедагогічної літератури. Зазначено, що у педагогічній науці поняття «екологічна культура» використовується як особистісна характеристика, що виражає сформованість у людини соціально-екологічного досвіду у вигляді знань, умінь і навичок, а також певний рівень вихованості. З’ясовано, що cтосовно учнів з інтелектуальними порушеннями поняття «екологічна культура» може розглядатися як складне, інтегроване утворення, яке реалізується в процесі екологічного навчання і виховання, й включає формування системи елементарних екологічних уявлень, екологічно усвідомленого ставлення до об’єктів навколишнього світу та навичок природоохоронної поведінки.