Перегляд за Автор "Prytyka Oksana"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Визначення поняття інформація(ФОП Цьома С. П., 2018) Притика Оксана; Prytyka OksanaУ тезах доповіді проаналізовано поняття інформації, сигналу, повідомлення, даних. Розглянуто подання сигналу. Також описано дискретну форму, при якій сигнал представляється сукупністю символів з деякого набору.Документ Відеоконвертери та їх застосування(фізико-математичний факультет СумДПУ імені А.С.Макаренка, 2018-04) Притика Оксана; Prytyka OksanaУ тезах доповіді проаналізовано поняття конвертер та конвертація відео. Описано деякі популярні конвертери, їх переваги та недоліки.Документ Про особливості мови програмування С++(РВВ РДГУ, 2021-11) Притика Оксана; Prytyka Oksana; Юрченко Артем Олександрович; Yurchenko Artem OleksandrovychУ тезах розглянуто загальний опис мов програмування. Особлива увага приділена мові С++. Показані переваги та недоліки мови С++ й відмінність від мови С.Документ Формування навичок організації циклічних обчислень на уроках інформатики старшої школи(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Притика Оксана; Юрченко Артем Олександрович; Prytyka Oksana; Yurchenko Artem OleksandrovychНайбільший потенціал для формування алгоритмічного мислення школярів, крім математики, має інформатика. Багато в чому роль інформатики у розвитку алгоритмічного мислення обумовлена навичками циклічних обчислень, які формуються при вивченні програмування. Проте, не зважаючи на значний напрацьований досвід у цій галузі, через постійний розвиток ІТ, мов програмування та середовищ програмування і відповідно часте оновлення навчальних програм з інформатики, маємо констатувати відсутність ефективних напрацьованих методик формування навичок організації циклічних обчислень та достатнього дидактичного матеріалу. У статті за контент-аналізом матеріалів мережі Інтернет виявлено найбільш популярні мови програмування, які вивчаються в ЗЗСО, а також з’ясовано стан розробленості проблеми формування навичок організації циклічних обчислень на уроках інформатики старшої школи. На основі аналізу навчальних програм з інформатики та чинних підручників з інформатики старшої школи на предмет формування навичок організації циклічних обчислень на уроках інформатики старшої школи виявлено методичні проблеми, які пропонується вирішувати з використанням авторських дидактичних матеріалів. Встановлено, що учням старшої школи притаманний низький рівень зацікавленості вивченням програмування та відсутність мотивації. Вивчення думки вчителів щодо ситуації з небажанням вивчати програмування, зокрема, циклічних обчислень, виявила, що серед основних причин – мала кількість годин на вивчення циклів, відсутність достатньої матеріально-технічної бази, традиційні (лекційно-практичні) методи навчання, відсутність достатньої кількості завдань для опанування циклічних обчислень. Подальшого дослідження потребують: питання методичного супроводу формування навичок організації циклічних обчислень на уроках інформатики старшої школи в умовах дистанційної освіти, а також в позаурочному форматі навчання.