Перегляд за Автор "Pryidak Tetiana"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Договірна політика та податкові ризики в умовах невизначеності(2022) Лега Ольга; Яловега Людмила; Прийдак Тетяна; Leha Olha; Yaloveha Liudmyla; Pryidak TetianaУ статті виявлено тенденції змін у договірних відносинах в умовах введення воєнного стану внаслідок повномасштабного вторгнення російської федерації в України. Невдалі контракти з недобросовісними партнерами загрожують бізнесу як мінімум через понесені витрати іризики з повернення боргів і збитків. Крім того, сумнівні операції є об’єктом розгляду подат-ковими та правоохоронними органами. Здійснено огляд судової практики у частині визна-ння реальності господарських операцій та доказів, які для цього використовуються учасниками податкових спорів. Встановлено, що основними джерелами є первинні документи,в першу чергу, договори купівлі-продажу. Узагальнено основні шляхи мінімізації ризиків договірних відносин суб’єктів господарювання. Чітке уявлення про податкові ризики договірнихзобов’язань, визначення їх причин та наслідків й розробка заходів щодо їх зниження дозволитьзменшити фінансові збитки, час та інші ресурси на доведення дійсності та реальності укладених угод у суді.Документ Формування ціни на інноваційну продукцію: систематизація факторів впливу(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Прийдак Тетяна; Pryidak Tetiana; Лега Ольга; Leha Olha; Коблицький Дмитро; Koblytskyi DmytroВажливою частиною стратегічного управління для підприємств, які займаються розробкою інновацій є їх ціноутворення – оцінка вартості розробки та споживацької цінності, конкуренції, цільової аудиторії, стратегічних цілей інтелектуальної власності. Встановлено, що підприємства, які сьогодні функціонують на ринку інноваційної продукції, стикаються з рядом перешкод, до яких відносять зростання витрат, несприятливу політичну ситуацію, низький попит, несприятливий регуляторний клімат, надмірне оподаткування, високий конкурентний тиск, постійні зміни у законодавстві, проблеми з енергопостачанням, відсутність кваліфікованих працівників. На підставі вивчення наукових публікацій здійснено систематизацію та групування факторів, які впливають на інноваційну продукцію. Визначено, що на ціноутворення підприємств на ринку інноваційної продукції матиме вагомий вплив ринкове середовище та рівень платоспроможності споживачів. На підставі проведеного дослідження побудовано алгоритм формування ціни на інноваційну продукцію.