Перегляд за Автор "Provozon Sofiia Yevhenivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання онлайн‐сервісів під час вивчення синтаксису на уроках української мови(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Герман Вікторія Василівна; Herman Viktoriia Vasylivna; Провозьон Софія Євгенівна; Provozon Sofiia YevhenivnaУ статті визначено особливості використання онлайн‐сервісів під час організації уроків української мови в контексті вивчення розділу «Синтаксис». У результаті дослідження здійснено аналіз онлайн‐сервісів, які сприяють розвиткові критичного мислення, комунікативних, творчих та аналітичних навичок учнів. Виокремлено різні аспекти роботи з деякими онлайн‐ інструментами, подано приклади вправ та визначено способи організації учнів під час їх виконання. Доведено, що використання онлайн‐сервісів підвищує ефективність уроків української мови.Документ Розвиток мовнокомунікативної компетентності учнів 7 класу під час вивчення синтаксису: інтерактивні вправи(Гельветика, 2023) Герман Вікторія Василівна; Herman Viktoriia Vasylivna; Провозьон Софія Євгенівна; Provozon Sofiia YevhenivnaУ статті доведено, що розвинені мовленнєві здібності, мовнокомунікативні уміння, навички відображають високий рівень культури людини, а тому вивченню синтаксису в межах навчальної дисципліни «Українська мова» (7 клас) належить провідна роль. З метою досягнення належного рівня знань і сформованості мовнокомунікативної компетентності учнів актуальним є використання інтерактивних технологій, що передбачають активну взаємодію всіх учасників освітнього процесу, що і ство-рює необхідні умови для спілкування, а отже, формує й розвиває комунікативні вміння й навички. Окреслено теоретико-прак-тичні засади використання інтерактивних вправ, описано методику проведення уроків української мови з їх застосуванням, доведено переваги інтерактивних вправ.Проведено експериментально-дослідну роботу, яка засвідчила ефективність використання інтерактивних вправ для фор-мування мовнокомунікативної компетентності здобувачів освіти. Дослідження проведено в три етапи. Перший етап – діагнос-тування (перевірялося вміння слухати, висловлювати власні думки, виділяти в мовленні істотні орієнтири, вміння домовлятися, знаходити компроміс (групова взаємодія)). За результатами цього діагностування було розроблено комплекс інтерактивних вправ, які систематично впроваджувалися на уроках вивчення різних тем із синтаксису (другий етап – формувальний). На тре-тьому етапі був здійснений контрольний експеримент, за результатами якого зроблено висновки про ефективність проведеної роботи: інтерактивні вправи розвивають уміння вирішувати завдання проблемного характеру, висловлювати ідеї, критично аналізувати, виконувати творчу й дослідницьку роботу тощо.