Перегляд за Автор "Provorova Yevheniia"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Праксеологічний контекст педагогічної дії майбутнього вчителя музики(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Проворова Євгенія; Provorova YevheniiaУ статті узагальнено наукові напрацювання та дослідні матеріали автора щодо специфіки педагогічної дії майбутнього вчителя музики в праксеологічному контексті. Використано методи: узагальнення наукових джерел; педагогічне спостереження, аналіз програм навчальних дисциплін, власного досвіду занять з постановки голосу. Доведено, що праксеологічний підхід сприяє інноваційності музично- методичної підготовки майбутнього вчителя до педагогічної діяльності, а її складником є педагогічна дія. До принципів педагогічної дії віднесено принципи самоорганізації, взаємодії, інтенсифікації. Успішному виконанню твору сприяє поетапна робота над нотним і словесним текстом, побудована на міждисциплінарних зв'язках.Документ Праксеологічні цінності методичної підготовки майбутнього вчителя музики до співацької діяльності(2016) Проворова Євгенія; Provorova YevheniiaУ статті на основі аналізу наукових джерел, програм навчальних дисциплін; практичного досвіду узагальнено дослідницькі напрацювання щодо цінностей праксеологічного підходу у методичній підготовці майбутніх учителів музики до співацької діяльності. Визначено, що заняття, самостійну роботу з вокалу, педагогічну практику студентів важливо здійснювати з урахуванням принципів досконалої педагогічної діяльності, зокрема, прогнозування можливих результатів педагогічної діяльності; принципів співацького навчання (цілісності, адаптивності, резонансного звукоутворення, розвитку та збереження співацького голосу; принципів інтенсифікації, рефлексивного сприймання художніх образів музичних творів; свідомої опори на художньо-особистісний діалог; проективності.