eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Proshkin Volodymyr Vadymovych"

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Training Pre-service Mathematics Teacher to Use Mnemonic Techniques
    (2021) Друшляк Марина Григорівна; Drushliak Maryna Hryhorivna; Семеніхіна Олена Володимирівна; Semenikhina Olena Volodymyrivna; Прошкін Володимир Вадимович; Proshkin Volodymyr Vadymovych; Сапожников Станіслав Володимирович; Sapozhnykov Stanislav Volodymyrovych
    The article reveals the issue of the appropriateness of training pre-service mathematics teachers to use the techniques of mnemonics in professional activities. This issue is caused by the intensification of the educational process, when the amount of information accumulated by mankind is many times greater than the amount of knowledge that can be learned by a particular person. It is established that in the process of teaching mathematics, mnemonics should be used as a way of perceiving new information due to the formation of associative connections using special methods and techniques. The expediency of training pre-service mathematics teachers to use various methods of mnemonics (“Binding”, “Transformation”, “Amplification”) is substantiated. A positive attitude of mathematics teachers towards the use of mnemonics techniques was revealed, as well as a low level of students' understanding of the advisability of using mnemonics techniques in professional activities. The classification of software used to create visual models is presented. A training was developed and introduced into the practice of university education on the development of mnemonic techniques for the presentation of educational mathematical material. The prospects of scientific research through the development of methodological support for the training of pre-service mathematics teachers to use the techniques of mnemonics in professional activities are determined.
  • Документ
    Використання прийомів мнемотехніки в процесі навчання математики
    (2020) Семеніхіна Олена Володимирівна; Прошкін Володимир Вадимович; Друшляк Марина Григорівна; Semenikhina Olena Volodymyrivna; Proshkin Volodymyr Vadymovych; Drushliak Maryna Hryhorivna
    В статті розкриваються напрямки використання прийомів мнемотехніки в професійній діяльності учителів математики
  • Документ
    Застосування комп’ютерних математичних інструментів у процесі професійної підготовки майбутніх учителів математики
    (2018) Семеніхіна Олена Володимирівна; Semenikhina Olena Volodymyrivna; Прошкін Володимир Вадимович; Proshkin Volodymyr Vadymovych
    У статті розглянуто проблему підвищення якості підготовки майбутнього вчителя математики засобами інформаційних технологій. Виділено два класи програмних засобів математичного спрямування: 1) системи комп’ютерної математики, в яких використовуються традиційні позначення та способи написання формул (Maple, MatLab, Maxima тощо), ці системи особливо ефективні при розв’язуванні різних прикладних проблем, зокрема задач математичного моделювання в науці, освіті, техніці; 2) програми динамічної математики, у яких передбачено можливість динамічних змін вихідної математичної конструкції, вивчення набору її числових характеристик чи їх відношень у динаміці (GeoGebra, Математический конструктор, Живая математика і подібні до них). Установлено, що під програмами динамічної математики варто розуміти засоби комп’ютерної візуалізації математичних знань, які передбачають динамічне оперування різними математичними об’єктами та можливість оперативного одержання відомостей про їх властивості. Уточнено термін «комп’ютерний математичний інструмент» як віртуальний механізм (алгоритм) комп’ютерної програми (сама програма), що використовується для розроблення, вивчення математичних об’єктів та їх складників через числові й геометричні характеристики зазначених об’єктів. Виділено методичні особливості використання комп’ютерних математичних інструментів: наявність динамічних змін рисунка і спостереження за траєкторіями окремих точок надає напрямки для організації експериментальної та творчої діяльності всіх учасників навчального процесу; можливість попереднього встановлення використовуваних інструментів або розширення набору інструментів, що спрощує процес побудови або обмеження інструментарію; комп’ютер звільняє вчителя від виснажливої перевірки побудов тощо. Подано результати експерименту, пов'язаного із вивченням впливу програм динамічної математики на рівень навчальних досягнень учнів. Доведено позитивний вплив використання програм динамічної математики та відповідного математичного інструментарію на рівень математичної підготовки школярів. Указано на необхідності підготовки майбутнього вчителя математики до використання зазначеного інструментарію у процесі професійної діяльності. Конкретизовано вимоги стандарту педагогічної освіти, потреби навчання шкільної математики основної школи та поширення комп’ютерні інструменти у межах підготовки сучасного вчителя математики.
  • Документ
    Застосування системи формування готовності майбутніх учителів математики до роботи в класах гуманітарного профілю
    (2015) Прошкін Володимир Вадимович; Proshkin Volodymyr Vadymovych; Панішева Ольга Вікторівна; Panisheva Olha Viktorivna
    У статті подано процес застосування системи формування готовності майбутніх учителів математики до роботи в класах гуманітарного профілю. З’ясовано, що в ході експериментальної роботи зазнав трансформації зміст навчання студентів шляхом збагачення його професійно значущими знаннями, які стали органічним доповненням фахових дисциплін, у межах яких реалізовано систему. Завдання, що пропонувалися студентам, спрямовувалися на вироблення в них умінь і навичок установлювати аналогії та асоціації, здійснювати самостійний пошук інформації, виготовляти наочність. Доведено, що впровадження завдань творчого характеру, ейдетичних вправ, математичних задач гуманітарного змісту, комплексних міжпредметних пізнавальних задач сприяло розширенню кругозору студентів, формуванню позитивної вмотивованості до роботи в класах гуманітарного профілю,розвитку таких професійних якостей, як креативність, загальна ерудиція, образна пам’ять, почуття гумору тощо.
  • Документ
    Формування ІКТ-компетентності майбутніх учителів математики у процесі професійної підготовки
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Прошкін Володимир Вадимович; Proshkin Volodymyr Vadymovych; Глушак Оксана; Hlushak Oksana
    Авторами статті запропоновано аналіз компетентностей, що мають бути сформовані у майбутніх учителів математики засобами сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Визначено, що до загальних (базових) компетентностей відносять: інформатичну, інформаційну, організаційно-методичну. Установлено, що під ІКТ-компетентністю майбутніх учителів математики розуміють їхню здатність до пошуку, оброблення й аналізу необхідної для розв’язування навчальних, наукових і професійних завдань інформації з різних джерел із дотриманням етичних та правових норм; навички використання інформаційно-комунікаційних, комп’ютерних технологій як інструменту набуття знань та умінь, а також презентації проблеми, задачі, відомих чи власних результатів тощо. Представлено програму електронного навчального курсу для підтримки реалізації проблеми дослідження. На прикладах стаціонарного програмного забезпечення, он-лайн сервісів та різнотипових подкастів продемонстровано застосування ІКТ в освітньому процесі. Узагальнено інформацію про освітні веб-ресурси, які доцільно застосовувати в освітньому процесі: 1) освітні веб-ресурси для аудиторної роботи з майбутніми учителями (хостинги для зберігання медіа файлів, системи створення й зберігання навчальних матеріалів, системи спільного створення різнотипових документів, орієнтовані на організацію спільної роботи з текстовими, табличними документами, презентаціями); 2) освітні веб-ресурси для самостійної й позааудиторної роботи майбутніх учителів (веб-ресурси для організації проектної діяльності майбутніх учителів, системи дистанційного навчання, системи віртуального спілкування, що включають значне різноманіття веб-технологій та веб-ресурсів, застосовуваних у самостійній та позааудиторній роботі); 3) освітні веб-ресурси для науково-дослідної роботи майбутніх учителів (інституційний депозитарій, електронна бібліотека, електронне періодичне наукове видання, освітня хмара).

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук