eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Predyk Alina"

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Нові інформаційні технології в сучасному навчальному процесі
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Предик Аліна; Predyk Alina; Марусик Л. В.; Marusyk L. V.
    У статті розкрито сутність мультимеді'і, мультимедійних технологій, їх значення; подано фактори, від яких залежить реалізація мультимедійного засобу навчання та ефективність їх використання у навчально-виховному процесі; функціональні призначення мультимедійних засобів навчання у різних ситуаціях.
  • Документ
    Особливості підготовки майбутніх учителів початкових класів до організації краєзнавчої роботи
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Шевчук Кристина; Shevchuk Krystyna; Бигар Ганна Павлівна ; Byhar Hanna Pavlivna ; Предик Аліна; Predyk Alina
    Стаття присвячена актуальній проблемі сучасної педагогічної парадигми – підготовці майбутніх учителів початкових класів до організації краєзнавчої роботи. Актуальність даної проблеми в науковому обігу зумовлено введенням нових освітніх стандартів, які визначають пріоритетні завдання, що передбачають модернізацію змісту і методів підготовки майбутнього вчителя шляхом повної реалізації його потенційних можливостей. Акцентовано увагу на створенні й функціонуванні в структурі початкової освіти особливої системи знань про культурно-історичні особливості рідного краю, що вимагає від випускника педагогічного закладу вищої освіти готовності до їх реалізації у практичній діяльності. Розглянуто особливості підготовки майбутніх учителів початкових класів до організації краєзнавчої роботи через специфіку викладання курсу «Природничо-краєзнавча робота в початковій школі». Зроблено висновок про наявність спеціального методичного інструментарію формування готовності майбутніх учителів початкових класів до організації краєзнавчої роботи.
  • Документ
    Педагогічний потенціал українських народних паремій
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Мафтин Лариса; Maftyn Larysa; Предик Аліна; Predyk Alina; Шевчук Кристина; Shevchuk Krystyna
    Статтю присвячено освітньо-виховним можливостям українських народних паремій. На основі аналізу наукових джерел узагальнено сутність дефініцій «паремія», «пареміографія», «пареміологія», розглянуто жанрову специфіку прислів’їв та приказок, розкрито особливості реалізації українських народних паремій в освітньому процесі сучасної початкової школи. Автори наголошують на тому, що паремії є не тільки інструментом активізації розумової діяльності учнів молодшого шкільного віку, розвитку їх комунікативних навичок та оптимізації навчального процесу, а й дієвим засобом національного виховання підростаючого покоління. Як скарбниця духовності українського народу вони поглиблюють українознавчий світогляд, прищеплюють кращі якості характеру, сприяють патріотичному, моральному, естетичному, трудовому, екологічному виховання.
  • Документ
    Проблема оцінювання навчальних досягнень першокласників у педагогічній теорії та практиці
    (2015) Предик Аліна; Predyk Alina
    У статті здійснено ґрунтовний аналіз проблеми оцінювання навчальних досягнень молодших школярів у педагогічній теорії та практиці й проаналізовано особливості оцінювання знань, умінь і навичок першокласників у сучасній початковій школі. Основний акцент робиться на виявленні психолого-педагогічних підходів до процесу оцінювання навчальних досягнень молодших школярів, а саме з’ясовано нетрадиційні прийоми оцінювання, які доцільно використовувати вчителям у роботі з учнями першого класу, що вимагає від педагога добору різноманітних форм, засобів і методів оцінки навчальної діяльності молодших школярів.
  • Документ
    Формування об’єктивного підходу до оцінювання навчальних досягнень молодших школярів
    (2013) Предик Аліна; Predyk Alina
    У статті проаналізовано еволюцію об’єктивності як головного принципу оцінювання навчальних досягнень молодших школярів. Визначено умови об’єктивності й обґрунтованості оцінки, доведено необхідність індивідуалізації контролю і оцінки. Обґрунтовано, що об’єктивна оцінка сприяє формуванню самоконтролю і самооцінки учнів, розширює й поглиблює їх знання, озброює їх культурою розумової праці, виховує віру в себе та формує здорові стосунки в колективі.
  • Документ
    Формування позитивного психологічного клімату в педагогічному колективі сучасного загальноосвітнього навчального закладу в умовах освітніх змін
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Мафтин Лариса; Maftyn Larysa; Предик Аліна; Predyk Alina; Романюк Світлана; Romaniuk Svitlana
    Стаття присвячена дослідженню проблеми формування позитивного психологічного клімату в педагогічному колективі сучасного закладу освіти в умовах освітніх реформ. На основі аналізу основних теоретичних підходів до змісту поняття «психологічний клімат» узагальнено сутнісну характеристику поняття психологічний клімат педагогічного колективу; розглянуто структуру та чинники сприятливого психологічного клімату в педагогічному колективі сучасного закладу загальної середньої освіти; окреслено шляхи підвищення процесу формування сприятливого психологічного клімату педагогічного колективу в умовах освітніх нововведень.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук