Перегляд за Автор "Povalii L. V."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Взаємодоповнююча роль школи і сім’ї у формуванні гуманних батьківсько-дитячих взаємин(2014) Повалій Л. В.; Povalii L. V.У статті розкривається роль сім’ї та школи як найважливіших соціальних інститутів у формуванні особистості дитини, зокрема, формуванні гуманних батьківсько-дитячих взаємин; висвітлюються сучасні підходи до взаємодії сім’ї і школи, типи взаємин «педагог-батьки», аналізується виховний вплив школи в порівнянні з сім’єю. Окреслено підхід до сім’ї як до суб’єкта саморозвитку, саморегуляції, який має на меті підвищення її суб’єктної позиції, соціально-педагогічну і психотерапевтичну діяльність. Особлива увага приділена розгляду характеру внутрішньосімейних взаємин дорослих і дітей, негативних і позитивних сторін шкільного й сімейного виховання, розкриттю важливих умов взаємодії батьків і педагогів як суб’єктів виховного впливу на дитину.Документ Особливості професійного самовизначення сільських дівчат-старшокласниць(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Повалій Л. В.; Povalii L. V.У статті розкриваються особливості професійного самовизначення сільських старшокласниць, які полягають у: дотриманні гендерного підходу до організаційно-методичного забезпечення роботи школи з підготовки сільської родини стосовно професійного самовизначення сільських старшокласниць; урахуванні інтересів, нахилів, здібностей сільських старшокласниць; урахуванні особливостей сучасних сільських сімей стосовно місця проживання. Окреслені аспекти розглядаються в контексті взаємодії сільської школи і сім ї як найважливіших соціальних інститутів у формуванні особистості, зокрема у професійному самовизначенні дівчат. Особлива увага приділена врахуванню гендерних особливостей як одного із значущих факторів, що визначає зміст професійного самовизначення.