eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Postryhach N. O."

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Міжнародний вимір педагогіки А. С. Макаренка: італійський дискурс
    (2013) Постригач Н. О.; Postryhach N. O.
    Стаття присвячена аналізу праць, що стосуються поширення і тлумачення ідей українського педагога-новатора А. С. Макаренка в педагогічній спадщині Італії. Подальше розширення сфери дослідження, нагромадження джерельної бази дало змогу вийти на новий рівень аналізу італійського макаренкознавства й виокремити його найважливіші вектори розвитку в контексті розгортання всесвітнього історико-педагогічного процесу. Новаторський підхід А. Макаренка до розв’язання проблем соціалізації молоді, до окреслення ідеального образу людини майбутнього та практичних шляхів її формування протягом десятиліть залишається предметом інтересу міжнародної педагогічної спільноти.
  • Документ
    Особливості реалізації принципів Болонського процесу в європейському освітньому просторі
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Постригач Н. О.; Postryhach N. O.
    У статті проаналізовано особливості реалізації Болонського процесу в контексті позитивних та негативних результатів для країн Європи та України. Зокрема, автор аналізує основні проблеми сучасної вищої освіти й європейської освітньої інтеграції, обґрунтовує перспективи подальшого розвитку університетської освіти.
  • Документ
    Розвиток ідей європейського виміру у підготовці вчителя-європейця
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Постригач Н. О.; Postryhach N. O.
    У статті проаналізовано, як європейський вимір поряд з мобільністю впливають на роль учителя в системі вищої освіти і конкретні потреби підготовки вчителів як результат цього впливу. У Європі неоднорідності повинні бути реалізовані всі зміни, де традиції викладання і навчання реагують на різні критеріїі є наслідком еволюції будь-якого суспільства.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук