Перегляд за Автор "Postryhach N. O."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Міжнародний вимір педагогіки А. С. Макаренка: італійський дискурс(2013) Постригач Н. О.; Postryhach N. O.Стаття присвячена аналізу праць, що стосуються поширення і тлумачення ідей українського педагога-новатора А. С. Макаренка в педагогічній спадщині Італії. Подальше розширення сфери дослідження, нагромадження джерельної бази дало змогу вийти на новий рівень аналізу італійського макаренкознавства й виокремити його найважливіші вектори розвитку в контексті розгортання всесвітнього історико-педагогічного процесу. Новаторський підхід А. Макаренка до розв’язання проблем соціалізації молоді, до окреслення ідеального образу людини майбутнього та практичних шляхів її формування протягом десятиліть залишається предметом інтересу міжнародної педагогічної спільноти.Документ Особливості реалізації принципів Болонського процесу в європейському освітньому просторі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Постригач Н. О.; Postryhach N. O.У статті проаналізовано особливості реалізації Болонського процесу в контексті позитивних та негативних результатів для країн Європи та України. Зокрема, автор аналізує основні проблеми сучасної вищої освіти й європейської освітньої інтеграції, обґрунтовує перспективи подальшого розвитку університетської освіти.Документ Розвиток ідей європейського виміру у підготовці вчителя-європейця(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Постригач Н. О.; Postryhach N. O.У статті проаналізовано, як європейський вимір поряд з мобільністю впливають на роль учителя в системі вищої освіти і конкретні потреби підготовки вчителів як результат цього впливу. У Європі неоднорідності повинні бути реалізовані всі зміни, де традиції викладання і навчання реагують на різні критеріїі є наслідком еволюції будь-якого суспільства.