Перегляд за Автор "Poliakova Hanna"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Marketing-Monitoring and Social-Psychological Research in Management of Development of the Educational Environment of the Higher Education Institution(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Полякова Ганна; Poliakova HannaАктуалізовано особливості маркетингового та стейкхолдерського підходів до управління розвитком освітнього середовища вищого навчального закладу. Визначено місце маркетингово-моніторингових та соціально-психологічних досліджень в управлінні розвитком освітнього середовища вищого навчального закладу. Виокремлено основні напрями й розкрито сутність маркетингово-моніторингових і соціально- психологічних досліджень розвитку освітнього середовища вищого навчального закладу (об'єкти, стейкхолдери, зміст, методи досліджень).Документ Оцінка якості освітньої програми на основі кваліметричного підходу в закладі вищої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Полякова Ганна; Ачкасова Світлана; Poliakova Hanna; Achkasova SvitlanaУ статті розкрито сутність кваліметричного підходу та встановлено його роль у процедурах оцінювання якості освітніх програм у закладі вищої освіти. Розроблено базову кваліметричну модель оцінки якості освітньої програми, що може слугувати інструментом її поточного моніторингу та періодичного перегляду при реалізації системи внутрішнього забезпечення якості освіти. Запропонована базова кваліметрична модель ґрунтується на параметрах, відповідних факторах та критеріях, що мають питому вагу в моделі. При побудові кваліметричної моделі обрано 8 параметрів та визначено 57 критеріїв оцінки, перелік яких сформовано на базі проведеного аналізу законодавства України в сфері вищої освіти, рекомендацій до розробки та оцінки якості освітніх програм. Обрано напрями діяльності і процеси, що впливають на якість освітніх програм з боку різних учасників освітнього процесу. Одержані результати нададуть змогу сформувати власні підходи закладів вищої освіти до оцінки якості освітніх програм.Документ Розвиток середовищного підходу у вищій освіті в умовах глобальних змін(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Полякова Ганна; Poliakova HannaСтаття привчена проблемі методології середовищного підходу у вищій освіті. На основі аналізу вітчизняних та зарубіжних наукових публікацій, проектних і звітних матеріалів розглянуто визначення сутності середовищного підходу у вищій освіті, виокремлено етапи його становлення та розвитку. Розкрито тенденції глобальних змін та потреби в актуальних навичках майбутнього. Актуалізовано зміну ролі вищої освіти й тенденції її розвитку. Схарактеризовано особливості середовищного підходу у вищій освіті в контексті глобальних тенденцій: провідні поняття, принципи, методи, ціннісно-цільові орієнтації.Документ Технологія і моделі експертного оцінювання якості наукових здобутків на засадах кваліметричного підходу(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Полякова Ганна; Poliakova Hanna; Литовченко Ірина; Lytovchenko Iryna; Білоконенко Ганна; Bilokonenko HannaПроведений аналіз та узагальнення наукових досліджень, проектних матеріалів, рекомендацій у галузі експертного оцінювання якості наукових здобутків. Розроблено технологію експертного оцінювання якості наукових здобутків учених на засадах кваліметричного підходу. Визначено показники і групи критеріїв експертизи якості виконання й результатів наукової діяльності. Запропоновано базову модель експертного оцінювання якості наукових здобутків учених та окремих наукових робіт на засадах кваліметричного підходу, а також моделі експертного оцінювання якості наукових здобутків: а) за держбюджетними проектами МОН України; б) за зарубіжними дослідженнями (грантами).Документ Управління якістю освіти як головний чинник конкурентоспроможності інноваційно-активного університету(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Полякова Ганна; Poliakova Hanna; Раєвнєва Олена; Raievnieva Olena; Азізова Катерина; Azizova KaterynaСтаттю присвячено питанням розвитку інноваційно-активного університету в конкурентному просторі вищої освіти, забезпечення й підвищення якості освіти. Метою статті є визначення сутності управління якістю освіти; пошук шляхів досягнення високої конкурентоспроможності інноваційно-активного університету; розроблення системи заходів підвищення конкурентоспроможності інноваційно-активного університету на засадах забезпечення якості освіти, які мають стратегічний характер. Методами дослідження є контент-аналіз, методи теоретичного узагальнення та порівняння, аналізу й синтезу. Визначено фактори та складові формування високої конкурентоспроможності інноваційно-активного університету, виокремлено категорійні ознаки і одиниці контент-аналізу поняття «управління якістю освіти», розроблено заходи підвищення конкурентоспроможності та привабливості інноваційно-активного університету на засадах управління якістю освіти.