Перегляд за Автор "Podolyaka Tetyana Volodymyrivna"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Позакласна робота як спосіб розвитку мотивації до вивчення природознавства в учнів із порушеннями інтелекту розвитку(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Подоляка Тетяна Володимирівна; Podolyaka Tetyana Volodymyrivna; Косенко Юрій Миколайович; Kosenko Yuriy MykolayovychОб'єктом дослідження є процес розвитку мотивації до навчання в дітей з порушеннями інтелекту. Предмет дослідження – розвиток мотивації в учнів із порушеннями інтелекту до вивчення природознавства в позаурочний час. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі висвітлено теоретичні основи позакласної роботи з учнями із порушеннями інтелектуального розвитку. Вивчено позакласну роботу, як складову цілісного творчого освітнього процесу. Досліджено мотивацію, як фактор підвищення ефективності навчання. Розкрито особливості пізнавальної діяльності учнів з порушеннями інтелект. У другому розділі досліджено стан сформованості мотивації до вивчення природознавства у дітей з порушеннями інтелекту на констатувальному етапі дослідження, описано критерії, рівні та методику визначення стану мотивації в дітей з порушеннями інтелектуального розвитку, представлено результати констатувального дослідження. У третьому розділі описано експериментальну перевірку впливу природничого гуртка на розвиток мотивації у дітей з порушеннями інтелекту, висвітлено діяльність гуртка, як провідної форми позакласної роботи, розкрито організацію діяльності природничого гуртка в умовах спеціального закладу середньої освіти, представлено аналіз діяльності природничого гуртка з розвитку мотивації у школярів означеної категорії та висвітлено результати формувального експерименту. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів дослідження здійснено на: VІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (25 листопада 2020 року, м. Суми); VІІІ Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих учених «Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців» (19 травня 2021 року, м. Суми); VІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (24 листопада 2021 року, м. Суми). Загальний обсяг роботи – 106 сторінок, з них – 93 сторінки основного тексту, 2 таблиці, 10 рисунків, 88 джерел.