Перегляд за Автор "Plokhuta T. M."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вплив тестового контролю на формування мотивації студентів до самостійної пізнавально-творчої діяльності(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Плохута T. M.; Plokhuta T. M.У статті обґрунтовано шляхи підвищення мотивації студентів до самостійної пізнавально-творчої діяльності засобами тестового контролю. Евристичні тестові завдання не лише надають можливість викладачам проводити об'єктивне, всебічне якісне і кількісне вимірювання творчих освітніх продуктів студентів, але й формують стійкумотивацію до зазначеноїдіяльностізавдяки своїй відкритій, творчій формі та комплексу контрольно-діагностичних критеріїв.Документ Евристичні запитання як основа критичного мислення(2015) Плохута T. M.; Plokhuta T. M.У статті розглядається проблема формування вмінь критичного мислення студентів під час самостійної пізнавально-творчої діяльності за допомогою евристичних запитань. Представлено широкий інструментарій евристичних способів навчання запитальної активності студентів у процесі розв’язання евристичних тестових завдань, а саме типологія запитань Б. Блума («Ромашка Блума»), стратегія постановки креативних запитань (Creative Questions), путівник критичного мислення (Guiding Critical Thinking) та метод «внутрішнього діалогу».Документ Науково-технологічні основи тестування навчальних досягнень студентів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2009) Плохута T. M.; Plokhuta T. M.В цій статті досліджується ґенеза одного з основних методів педагогічної діагностики – тестування. Розкривається наукова сутність тестової технології та її переваги над такими традиційними методами контролю як усне та письмове опитування. Детально досліджуються такі якісні характеристики тестів як валідність, об’єктивність та надійність; наведена класифікація тестів та тестових завдань.Документ Формування у студентів умінь самодіагностики результатів пізнавально-творчої діяльності(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Плохута T. M.; Plokhuta T. M.У статті розглядається поняття «самодіагностики», її співвідношення з поняттями «самоконтроль» і «самооцінювання». З’ясовано об’єктивні причини необхідності поєднання останніх на основі критеріально-діагностичного підходу до педагогічного вимірювання для підвищення ефективності перебігу та якості результатів самостійної пізнавально-творчої діяльності студентів у навчанні гуманітарних дисциплін. Розмежовано поняття «самооцінки» та «сомооцінювання». Виокремлено переваги процедури самооцінювання студентом власних навчальних досягнень. Викладено авторську позицію щодо визначення етапів формування у студентів умінь самодіагностики творчих продуктів.