Перегляд за Автор "Paska Mariia"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Управління якістю в індустрії гостинності: концептуальні підходи в умовах цифрової трансформації(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Паска Марія; Paska Mariia; Графська Оріслава; Hrafska Orislava; Запісоцький Андрій; Zapisotskyi AndriiСтаття присвячена аналізу та узагальненню концептуальних підходів до управління якістю в індустрії гостинності в умовах цифрової трансформації, а також формулюванню стратегічних пріоритетів подолання викликів управління якістю в сфері гостинності. Виявлено, що постійна еволюція очікувань клієнтів, технологічний прогрес і зростання конкуренції вимагають від підприємств індустрії гостинності застосування динамічних та інноваційних підходів до управління якістю. Виокремлено такі проблеми управління якістю в сучасній індустрії гостинності як різноманітні та мінливі очікування гостей, швидкі темпи технологічного прогресу, плинність персоналу, розвиток і поширення інтернет-технологій та інформаційна відкритість, необхідність впровадження сталих практик та ін. Сформульовано стратегії подолання викликів управління якістю в індустрії гостинності та напрями їх реалізації. Наголошено на ролі соціально-культурних чинників управління якістю на підприємствах індустрії гостинності.