eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Parkhomchuk Serhii"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Місце брендингу в системі формування сучасної маркетингової стратегії
    (2025) Пархомчук Сергій; Parkhomchuk Serhii
    Доведено, що в умовах сьогодення, маркетингова стратегія без інтеграції брендингової складової втрачає довгострокову дієвість. Визначено, що у сучасному маркетинговому дискурсі брендинг посідає ключове місце як стратегічний інструмент, що забезпечує ідентичність, впізнаваність та емоційний зв’язок між споживачем і підприємством. У статті охарактеризовано, обґрунтовано та доведено місце брендингу в системі формування сучасної маркетингової стратегії підприємства. Встановлено, що брендинг більше не може розглядатися як візуальна надбудова маркетингу, адже він перетворився на стратегічний інструмент, який формує ідентичність, емоційний зв’язок зі споживачем, конкурентні переваги та безпековий потенціал підприємства. Доведено, що сильний бренд виконує стабілізаційну функцію у періоди криз, а також забезпечує сталість і гнучкість маркетингових рішень у середовищі цифрових змін.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук