eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Panisheva Olha Viktorivna"

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Застосування системи формування готовності майбутніх учителів математики до роботи в класах гуманітарного профілю
    (2015) Прошкін Володимир Вадимович; Proshkin Volodymyr Vadymovych; Панішева Ольга Вікторівна; Panisheva Olha Viktorivna
    У статті подано процес застосування системи формування готовності майбутніх учителів математики до роботи в класах гуманітарного профілю. З’ясовано, що в ході експериментальної роботи зазнав трансформації зміст навчання студентів шляхом збагачення його професійно значущими знаннями, які стали органічним доповненням фахових дисциплін, у межах яких реалізовано систему. Завдання, що пропонувалися студентам, спрямовувалися на вироблення в них умінь і навичок установлювати аналогії та асоціації, здійснювати самостійний пошук інформації, виготовляти наочність. Доведено, що впровадження завдань творчого характеру, ейдетичних вправ, математичних задач гуманітарного змісту, комплексних міжпредметних пізнавальних задач сприяло розширенню кругозору студентів, формуванню позитивної вмотивованості до роботи в класах гуманітарного профілю,розвитку таких професійних якостей, як креативність, загальна ерудиція, образна пам’ять, почуття гумору тощо.
  • Документ
    Комп'ютер та інтернет як агенти соціалізації школярів
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Панішева Ольга Вікторівна; Panisheva Olha Viktorivna
    У статті розглянуто позитивні на негативні впливи комп'ютеризації на соціалізацію школярів. Комп'ютер розглядається як один з агентів соціалізації школяра. Приділено увагу спілкуванню молоді у соціальних мережах, розглянуто особливості пошуку інформації в мережі Інтернет, висвітлено роль комп'ютерних ігор у соціалізації школярів. Висловлено власними погляд на засоби подолання та зменшення негативних впливів використання комп'ютерів на соціалізацію.
  • Документ
    Педагогічний дискурс: викладання математики у гуманітарному класі
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2009) Панішева Ольга Вікторівна; Panisheva Olha Viktorivna
    У статті представлені результати пілотного експерименту, мета якого – виявлення існуючих труднощів при роботі вчителя математики у гуманітарному класі та висунення гіпотези щодо шляхів їх подолання.
  • Документ
    Потенціал різних видів діяльності студентів щодо формування їхньої готовності до роботи в класах гуманітарного профілю
    (2014) Панішева Ольга Вікторівна; Panisheva Olha Viktorivna
    Автор представляє власний досвід використання можливостей різних видів діяльності майбутніх учителів математики з формування їхньої готовності до роботи з гуманітаріями. Висвітлюється потенціал навчальної, позааудиторної, репродуктивної та творчої самостійної роботи студента, дослідницької діяльності, а також педагогічної практики. Наводиться перелік знань, які автор уважає найбільш важливими з позицій формування готовності до роботи в гуманітарному класі й тих навчальних дисциплін, у межах яких студент може набути ці знання. Наголошується на формуванні особистісних якостей студентів під час різних видів діяльності. Підкреслюється необхідність взаємодії студентів і викладачів на засадах гуманізму.
  • Документ
    Технології здоров’я збереження на уроках математики у середній школі
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Панішева Ольга Вікторівна; Panisheva Olha Viktorivna
    У статті розглянуто прийоми використання технології збереження здоров’я на уроках математики у середній школі. Автор аналізує існуючі роботи щодо використання технології збереження здоров’я школярів і пропонує застосовувати на уроці математики добірку розроблених ним вправ, які містять елементи дихальної гімнастики, гімнастики для очей, збільшують рухову активність учнів. Для укладання таких вправ використовуються рекомендації, наведені офтальмологом В. П. Базарним, психологом М. Кольцовою. Розроблені вправи стають органічною частиною уроку математики. Вони не вимагають багато часу на їх виконання, бо проводяться не як окремий елемент уроку, а як його складова, паралельно з вивченням чи закріпленням матеріалу, що вивчається. Ці вправи виконують не лише функцію збереження здоров’я, а й сприяють досягненню дидактичної та розвивальної цілей уроку математики. У статті наведено теми, при вивченні яких доцільно використовувати запропоновані вправи. Розглядаються поняття фізичного, духовного, емоційного здоров’я учнів та заходи щодо збереження кожної з цих складових здоров’я. Серед цих заходів називаються зміна видів діяльності та методів викладання на уроці, комфортна доброзичлива атмосфера уроку, створення ситуації успіху та інші. Наводяться рекомендації щодо частоти зміни видів діяльності та їх тривалості у часі. Задля створення ситуації успіху пропонується використовувати ейдетичні прийоми запам’ятовування матеріалу. Проаналізовані можливості хромо- та аромотераті з метою підтримання здоров’я школярів та наведені застереження щодо їх використання.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук