Перегляд за Автор "Pan Shen"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Essence of Artistic-Pedagogical Education of Future Musical Art Teachers(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Пань Шен; Pan ShenThe article deals with the phenomenon of artistic-pedagogical education of future musical art teachers. Its role in the formation of artistic-pedagogical competence is presented. The definition of this special unit is given and its component model is revealed. The latter consists of vocational-motivational, cultural-informational, artistic-linguistic, interpretative-performing. The basis of artistic-pedagogical education is polyartistic literacy as functional and at the same time professional for future specialists of the artistic and artistic-pedagogical profile. So, the chain is built: literacy, education, competence – represented in the artistic-pedagogical projection.Документ Педагогічні умови формування художньо-педагогічної освіченості майбутніх учителів музичного мистецтва(2021) Пань Шен; Pan ShenСтаття присвячена методичному забезпеченню процесу формування художньо-педагогічної освіченості майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі фортепіанної підготовки. Актуальність проблеми зумовлена затребуваністю в художній компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва, що відповідає сучасній концепції інтегрованого навчання. Уточнюється сутність педагогічних умов як спеціально створених обставин, або латентних явищ, увага до яких підсилює їх значущість у якості педагогічних умов. Метою статті є розкриття сутності та процедури застосування педагогічних умов формування художньо-педагогічної освіченості майбутніх учителів музичного мистецтва. Відповідно до завдань обґрунтовано педагогічні умови та методи, що супроводжують їх реалізацію.Документ Художня освіченість майбутніх учителів музичного мистецтва в компетентнісній парадигмі(ФОП Цьома С. П., 2018) Реброва Олена Євгенівна; Пань Шен; Rebrova Olena Yevhenivna; Pan ShenУ статті актуалізовано компетентнісну парадигму мистецької освіти, у межах якої освітній процес із підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва орієнтований на формування художньої грамотності, освіченості й інших ієрархічних констант їхньої фахової якості. Наголошено на полікультурному, крос-культурному та транскультурному кліше художньої освіченості. Показано, що художня освіченість у фаховій підготовці виявляється на трьох рівнях зв’язків: внутрішньо-фахових, спеціалізованих та відділених. Надано визначення поняття «художня освіченість майбутнього вчителя музичного мистецтва».