eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Palii V. V."

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Цифрові технології для ефективного маркетингу МСП у кризові періоди
    (СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2024) Палій В. В.; Palii V. V.
    У цьому дослідженні підтверджено, що інтеграція сучасних цифрових технологій, зокрема штучного інтелекту (ШІ) та аналізу великих даних, значно підвищує ефективність маркетингових стратегій малих та середніх підприємств в умовах економічної нестабільності. Проведене A/B-тестування показало, що застосування персоналізованої реклами за допомогою ШІ призвело до збільшення кількості конверсій на 50% та підвищення середнього чека на 20%. Аналіз великих даних дозволив глибше зрозуміти поведінку споживачів, що сприяло зростанню мобільного трафіку на 36% та активності в соціальних мережах на 33,33%. Ці результати свідчать про те, що впровадження інноваційних технологій у діджитал-стратегії сприяє підвищенню стійкості бізнесу під час кризових періодів. Дослідження має важливе практичне значення для малих та середніх підприємств, які прагнуть адаптуватися до мінливих ринкових умов та зміцнити свою конкурентоспроможність через впровадження технологічних інновацій.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук