eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Osadchenko Tetiana"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Здоров'язбережувальна компетентність майбутнього вчителя початкової школи як складник його професійної компетентності
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Осадченко Тетяна; Osadchenko Tetiana
    У статті обґрунтовуються теоретичні аспекти сутності здоров'язбережувальної компетентності майбутнього вчителя початкової школи. Здійснюється аналіз літератури, що розкриває зміст ключових понять, зокрема понять «готовність до створення здоров'язбережувального середовища», «здоров'язбережувальна компетенція» та «здоров'язбережувальна компетентність». У дослідженні поняття «здоров'язбережувальна компетенція» характеризується як потенційна можливість майбутнього вчителя, а «здоров'язбережувальна компетентність» - програмний результат підготовки фахівця до створення здоров'язбережувального середовища й реалізована на практиці компетенція.
  • Документ
    Підготовка майбутнього вчителя до створення здоров’язбережувального середовища початкової школи як педагогічна проблема
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Осадченко Тетяна; Osadchenko Tetiana
    У статті обґрунтовано теоретичні аспекти підготовки майбутнього вчителя початкової школи до створення здоров’язбережувального середовища. Здійснено аналіз літератури, що розкриває зміст ключових понять, зокрема понять «професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи» та «підготовка майбутнього вчителя початкової школи до створення здоров’язбережувального середовища». Представлено погляди науковців щодо підготовки майбутнього вчителя початкової школи до формування здорового способу життя, валеологічного виховання та розвитку здоров’язбережувального середовища в навчальних закладах. Презентовано вимоги до створення здоров’язбережувального середовища та шляхи подальшого розв’язання окресленої проблеми.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук

We collect and process your personal information for the following purposes: Authentication, Preferences, Acknowledgement and Statistics.
To learn more, please read our
privacy policy.

Customize