Перегляд за Автор "Opushko Nadiia Romanivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Transformation of the Modern Information Society: Realities and Prospects(ФОП Цьома С. П., 2020) Гуревич Р. С.; Hurevych R. S.; Опушко Надія Романівна; Opushko Nadiia RomanivnaУ статті проаналізовано тенденції трансформації сучасного інформаційного суспільства, окреслено перспективи його розвитку. Авторами досліджено зміст понять «електронізація», «інформатизація», «цифровізація», «дигіталізація», «дигіталізація освіти» тощо. Охарактеризовано позитивні результати інформатизаційних процесів в освіті на всіх рівнях, акцентовано увагу на інформатизації економічної галузі життєдіяльності суспільства.Документ Моделювання професійної підготовки фахівців за дуальною формою навчання у вищих навчальних закладах німецькомовних країн(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Опушко Надія Романівна; Opushko Nadiia RomanivnaПроблема дефіциту затребуваних, кваліфікованих, конкурентоспроможних, мобільних фахівців – одна з найактуальніших на теперішній час. Уважаємо, що її вирішення залежить від взаємодії органів державної влади, стейкхолдерів та закладів освіти, а також шляхом упровадження дуальної форми здобуття освіти. Дуальне навчання (duales stadium) – відомий світовий освітній тренд, який одержав свій розвиток і популярність в Німеччині. Досліджувана форма навчання передбачає, що здобувачі освіти опановують теорію в університеті, а практичні компетентності одержують вже на робочому місці, тобто в конкретній організації, вирішуючи реальні професійні завдання. В статті висвітлено питання модернізації підготовки фахівців у сучасних європейських вищих навчальних закладах на основі дуальної форми навчання. Відображені деякі аспекти, особливості, принципи і методи цієї форми навчання. Для досягнення поставленої мети авторкою було використано низку науковопедагогічних методів: опрацювання літератури з теми дослідження; вивчення та узагальнення закордонного досвіду підготовки фахівців за дуальною формою навчання у вищих навчальних закладах (ВНЗ) німецькомовних країн; аналіз і синтез; систематизація; порівняння; моделювання; проєктування; бесіда зі здобувачами освіти за дуальною формою навчання, їх експертна оцінка. Визначені та схарактеризовані компетентності сучасних фахівців, що забезпечать професійну самореалізацію особистості, її затребуваність на ринку праці та сталий розвиток економіки держави. Встановлені деякі питання моделювання процесу професійної підготовки студентів на принципах дуальної форми навчання. Зазначається, що ця форма підготовки є динамічною структурою. Констатовано, що використання елементів дуальної форми навчання в освітньому процесі ВНЗ сприятиме становленню фахівців з більш високим і сучасним рівнем компетентностей. Моделювання процесу професійної підготовки фахівців на основі дуальної форми навчання дає можливості застосовувати активні методи навчання, що нині є пріоритетним з точки зору модернізації сучасної освіти. До напрямів подальших досліджень авторка відносить визначення і характеристику пріоритетних напрямів розвитку дуальної освіти з метою систематичного вдосконалення процесу підготовки фахівців.Документ Особливості професійної діяльності вчителя в школах Поділля першої половини ХІХ ст.(2016) Опушко Надія Романівна; Opushko Nadiia RomanivnaУ статті висвітлено особливості професійної діяльності вчителя в школах Поділля першої половини ХІХ ст. У процесі дослідження й аналізу історико-педагогічних публікацій та архівних джерел із зазначеної проблематики автором було проаналізовано нормативно-законодавчу базу, що регулювала питання діяльності педагогічних працівників, особливості професійної підготовки майбутніх педагогічних кадрів та змістове наповнення цього процесу, визначено і проаналізовано основні професійні здібності та характер навчально-методичної роботи вчителів різних типів шкіл у регіоні зазначеного періоду, досліджено питання їхнього соціального захисту, подано основні вимоги (професійні й особистісні), що ставились перед кандидатами на посаду вчителя.