Перегляд за Автор "Opachko Mahdalyna"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методи фрактального підходу в освіті: інноваційні технології та концепції комп'ютерного моделювання(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Юркович Наталія; Yurkovych Nataliia; Мар’ян Михайло; Mar’ian Mykhailo; Опачко Магдалина; Opachko Mahdalyna; Шебень Владімір; Sheben VladimirФормулювання проблеми. На сучасному етапі розвитку наукової освіти та інформаційних технологій важливою є їх інтеграція, взаємодоповнюваність і реалізація. Тому пошук методики навчання природничих дисциплін, заснованої на принципах самоорганізації та комп’ютерного моделювання, відповідає безпосереднім завданням сучасності. Матеріали і методи. Використовуються методи порівняльного аналізу, комп’ютерного моделювання та стратегії узагальнення. В основу дослідження покладено зміст курсу фізики та використання мови програмування. Результати. Запропоновано інноваційний фрактальний підхід до викладання фізико-математичних дисциплін як метод вдосконалення самостійного та творчого комп’ютерного моделювання природних явищ. Фундаментальні принципи об’єктноорієнтованого програмування (інкапсуляція, успадкування, поліморфізм) виявилися впливовими у формуванні фізикоматематичних аспектів інформаційної архітектури сприйняття навчальних дисциплін. Продемонстровано можливість використання цього підходу в інших розділах фізики. Розроблені ітерації фрактальної структури представлені на прикладі вивчення розділів фізики «Геометрична оптика» та «Хвильова оптика». Показано, що кожна ітерація характеризується синергією: додавання нової ітерації забезпечує якісне та поглиблене сприйняття нової інформації. Висновки. Формування зазначеної цілісної фрактальної структури зумовлює цілісність сприйняття інформації, а її формування відбувається інтуїтивно. Аналіз проведених досліджень підтвердив інноваційність та ефективність фрактального підходу. Цей підхід може бути використаний для розробки систем обробки та передачі інформації, інтелектуальних інформаційних матеріалів, штучного інтелекту.Документ Проєктна компетентність - один із найважливіших орієнтирів у системі підготовки фахівців(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Кучай Тетяна; Kuchai Tetiana; Мукан Наталія; Mukan Natalia; Опачко Магдалина; Opachko Mahdalyna; Кучай Олександр; Kuchai Oleksandr; Чичук Антоніна; Chychuk AntoninaУ статті аналізується проектна компетентність фахівця як показник особистісного розвитку в сучасному освітньому середовищі. Акцентується увага на питаннях проектної діяльності студентів у ЗВО, що має прикладний характер і спрямована на вирішення проблем (завдань), сформульованих викладачем у межах навчальної дисципліни. Організація проектної діяльності студентів передбачає теоретико-практичну підготовку їх до професійної проектної діяльності. За своєю сутністю проектна діяльність передбачає необхідність диференціації навчання, орієнтації на особистість.Документ Формування професійної компетентності майбутніх будівельників у процесі інтеграції методів навчання(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Опачко Магдалина; Савка Ірина; Білик Оксана; Opachko Mahdalyna; Savka Iryna; Bilyk OksanaМетою статті є обґрунтування дидактичних умов формування професійної компетентності майбутніх будівельників у процесі інтеграції методів навчання. Методи дослідження: теоретичні, емпіричні та статистичні. Практичне значення дослідження: розроблена методика інтеграції методів навчання фахових предметів майбутніх будівельників на базі навчального процесу підготовки спеціалістів напряму 0921 «Промислове і цивільне будівництво». Висновки та перспективи подальших наук розвідок: досягнуто збалансований рівень знань; зростання глибини фахових знань і спроможності студентів оперувати ними; збільшення рівня якості фахових знань тощо. Подальшими напрямами є поширення методики на ширше коло спеціальностей.Документ Інноваційний підхід у фаховій підготовці магістрів з кібербезпеки(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Різак Василь; Rizak Vasyl; Опачко Магдалина; Opachko Mahdalyna; Дешко Наталія; Deshko NataliiaФормулювання проблеми. Освітні програми підготовки здобувачів другого освітньо-професійного рівня (магістрів) фізичного факультету УжНУ містять перелік компетентностей, що є своєрідними елементами моделі фахівця. Забезпечення майбутніх фахівців здатністю адаптуватися до роботи в режимі інноваційного рівня передбачає розвиток у них, крім інших, навичок інноваційного вирішення проблем науково-дослідного характеру. Це передбачає організацію такого типу підготовки фахівців, яка забезпечує формування навичок інноваційного мислення. Матеріали та методи. Використовувались теоретичні (аналіз літератури з проблеми дослідження та контент-аналіз сучасних тенденцій інноваційної підготовки інженерів-дослідників) та емпіричні (анкетування магістрів з кібербезпеки) методів. У процесі дослідження використовувались також матеріали освітніх програм підготовки магістрів з кібербезпеки на фізичному факультеті УжНУ. Результати дослідження. В роботі розкрито сутність кібербезпеки, що полягає в оновленні змісту, процесу та результату ї підготовки в освітньому середовищі вищої школи. Інновації у змісті підготовки відображають результати методологічної рефлексії взаємозв’язків між поняттями «особистість», «цінності», «інновації» та науково-дослідницька діяльність і фокусують увагу на понятті «навички інноваційного мислення». Інновації у процесі підготовки майбутніх фахівців позначені маркерами «інноваційні освітні технології», «інформаційно-комунікаційні системи, мережі, зв’язки, технології». Інновації у результатах націлюють на оновлення критеріїв оцінки сформованості показників, якими описуються результати підготовки та методів їх діагностики. Висновки. Реалізація інноваційного підходу у підготовці магістрів з кібербезпеки передбачає організацію освітнього процесу з використанням інноваційних освітніх технологій розвитку критичного, креативного, творчого мислення; навичок розв’язання дослідницьких проблем, методів особистісного та індивідуального саморозвитку магістрів.