eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Opachko Mahdalyna"

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Методи фрактального підходу в освіті: інноваційні технології та концепції комп'ютерного моделювання
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Юркович Наталія; Yurkovych Nataliia; Мар’ян Михайло; Mar’ian Mykhailo; Опачко Магдалина; Opachko Mahdalyna; Шебень Владімір; Sheben Vladimir
    Формулювання проблеми. На сучасному етапі розвитку наукової освіти та інформаційних технологій важливою є їх інтеграція, взаємодоповнюваність і реалізація. Тому пошук методики навчання природничих дисциплін, заснованої на принципах самоорганізації та комп’ютерного моделювання, відповідає безпосереднім завданням сучасності. Матеріали і методи. Використовуються методи порівняльного аналізу, комп’ютерного моделювання та стратегії узагальнення. В основу дослідження покладено зміст курсу фізики та використання мови програмування. Результати. Запропоновано інноваційний фрактальний підхід до викладання фізико-математичних дисциплін як метод вдосконалення самостійного та творчого комп’ютерного моделювання природних явищ. Фундаментальні принципи об’єктноорієнтованого програмування (інкапсуляція, успадкування, поліморфізм) виявилися впливовими у формуванні фізикоматематичних аспектів інформаційної архітектури сприйняття навчальних дисциплін. Продемонстровано можливість використання цього підходу в інших розділах фізики. Розроблені ітерації фрактальної структури представлені на прикладі вивчення розділів фізики «Геометрична оптика» та «Хвильова оптика». Показано, що кожна ітерація характеризується синергією: додавання нової ітерації забезпечує якісне та поглиблене сприйняття нової інформації. Висновки. Формування зазначеної цілісної фрактальної структури зумовлює цілісність сприйняття інформації, а її формування відбувається інтуїтивно. Аналіз проведених досліджень підтвердив інноваційність та ефективність фрактального підходу. Цей підхід може бути використаний для розробки систем обробки та передачі інформації, інтелектуальних інформаційних матеріалів, штучного інтелекту.
  • Документ
    Проєктна компетентність - один із найважливіших орієнтирів у системі підготовки фахівців
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Кучай Тетяна; Kuchai Tetiana; Мукан Наталія; Mukan Natalia; Опачко Магдалина; Opachko Mahdalyna; Кучай Олександр; Kuchai Oleksandr; Чичук Антоніна; Chychuk Antonina
    У статті аналізується проектна компетентність фахівця як показник особистісного розвитку в сучасному освітньому середовищі. Акцентується увага на питаннях проектної діяльності студентів у ЗВО, що має прикладний характер і спрямована на вирішення проблем (завдань), сформульованих викладачем у межах навчальної дисципліни. Організація проектної діяльності студентів передбачає теоретико-практичну підготовку їх до професійної проектної діяльності. За своєю сутністю проектна діяльність передбачає необхідність диференціації навчання, орієнтації на особистість.
  • Документ
    Формування професійної компетентності майбутніх будівельників у процесі інтеграції методів навчання
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Опачко Магдалина; Савка Ірина; Білик Оксана; Opachko Mahdalyna; Savka Iryna; Bilyk Oksana
    Метою статті є обґрунтування дидактичних умов формування професійної компетентності майбутніх будівельників у процесі інтеграції методів навчання. Методи дослідження: теоретичні, емпіричні та статистичні. Практичне значення дослідження: розроблена методика інтеграції методів навчання фахових предметів майбутніх будівельників на базі навчального процесу підготовки спеціалістів напряму 0921 «Промислове і цивільне будівництво». Висновки та перспективи подальших наук розвідок: досягнуто збалансований рівень знань; зростання глибини фахових знань і спроможності студентів оперувати ними; збільшення рівня якості фахових знань тощо. Подальшими напрямами є поширення методики на ширше коло спеціальностей.
  • Документ
    Інноваційний підхід у фаховій підготовці магістрів з кібербезпеки
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Різак Василь; Rizak Vasyl; Опачко Магдалина; Opachko Mahdalyna; Дешко Наталія; Deshko Nataliia
    Формулювання проблеми. Освітні програми підготовки здобувачів другого освітньо-професійного рівня (магістрів) фізичного факультету УжНУ містять перелік компетентностей, що є своєрідними елементами моделі фахівця. Забезпечення майбутніх фахівців здатністю адаптуватися до роботи в режимі інноваційного рівня передбачає розвиток у них, крім інших, навичок інноваційного вирішення проблем науково-дослідного характеру. Це передбачає організацію такого типу підготовки фахівців, яка забезпечує формування навичок інноваційного мислення. Матеріали та методи. Використовувались теоретичні (аналіз літератури з проблеми дослідження та контент-аналіз сучасних тенденцій інноваційної підготовки інженерів-дослідників) та емпіричні (анкетування магістрів з кібербезпеки) методів. У процесі дослідження використовувались також матеріали освітніх програм підготовки магістрів з кібербезпеки на фізичному факультеті УжНУ. Результати дослідження. В роботі розкрито сутність кібербезпеки, що полягає в оновленні змісту, процесу та результату ї підготовки в освітньому середовищі вищої школи. Інновації у змісті підготовки відображають результати методологічної рефлексії взаємозв’язків між поняттями «особистість», «цінності», «інновації» та науково-дослідницька діяльність і фокусують увагу на понятті «навички інноваційного мислення». Інновації у процесі підготовки майбутніх фахівців позначені маркерами «інноваційні освітні технології», «інформаційно-комунікаційні системи, мережі, зв’язки, технології». Інновації у результатах націлюють на оновлення критеріїв оцінки сформованості показників, якими описуються результати підготовки та методів їх діагностики. Висновки. Реалізація інноваційного підходу у підготовці магістрів з кібербезпеки передбачає організацію освітнього процесу з використанням інноваційних освітніх технологій розвитку критичного, креативного, творчого мислення; навичок розв’язання дослідницьких проблем, методів особистісного та індивідуального саморозвитку магістрів.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук