Перегляд за Автор "Onopriienko Volodymyr"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Екологічна освіта та виховання в дошкільних дитячих закладах(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Онопрієнко Володимир; Onopriienko Volodymyr; Походня Едуард; Pokhodnia EduardПроведено роботу з формування елементів екологічної грамотності у старшій групі дитячого садку. Установлено, що основною метою екологічної освіти має бути формування екоцентричного світогляду, яке б створювало екологічну свідомість, що базується, у свою чергу, на екологічній грамотності всіх соціальних верств населення та всіх його вікових груп. Програми вдосконалення екологічної грамотності в дітей дитячого садка була розроблена у формі проекту «Екологія - в дитячий садок», який переданий керівництву та вихователям дитячого садка № 22 м. Суми. Проект включає в себе: а) правове й педагогічне обґрунтування; б) аналіз стану екологічної освіти та виховання в дитячому садку; в) змістову реалізаційну частину. Реалізація проекту «Екологія - в дитячий садок» була розпочата в лютому 2017 року на базі дитячого садка № 22 м. Суми.Документ Екологічна складова в системі виробничих практик спеціалістів сільського господарства(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Onopriienko Volodymyr; Онопрієнко ВолодимирУ статті обґрунтовано роль і місце виробничої практики у формуванні екологічної компетентності фахівців аграрної галузі освіти, проаналізовано форми, види практик, умови їх організації й проведення, сформульовано мету, завдання виробничої практики, доведено, що навчальний процес в аграрних ВНЗ необхідно зорієнтувати на практичну підготовку, складовою якої є екологічна освіта.Документ Формування екологічної компетентності сільськогосподарських кадрів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Онопрієнко Володимир; Onopriienko VolodymyrУ статті здійснено аналіз екологічної освіченості кадрів сільського господарства. Передбачено шляхи формування екологічної компетентності як майбутніх спеціалістів сільськогосподарської галузі, так і суспільства загалом. Доведено, що основною умовою формування екологічної компетентності є перманентна екологічна освіта.