Перегляд за Автор "Olkhovyk Alina Vitaliivna"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вплив комплексної програми фізичної реабілітації на нейрогуморальну регуляцію системи кровообігу студенток спеціальної медичної групи із вегето-судинною дистонією за змішаним типом(2016) Ольховик Аліна Віталіївна; Olkhovyk Alina VitaliivnaУ статті досліджено вплив комплексної програми фізичної реабілітації на нейрогуморальну регуляцію студенток основної групи Української академії банківської справи Національного банку України порівняно зі студентками групи порівняння, які займалися за загальноприйнятою програмою фізичного виховання. Визначено, що наприкінці дослідження динаміка змін ортостатичної проби мала статистично значущу відмінність у студенток основної групи, де відбулося зменшення середнього показника на 15,05 уд.∙хв-1, а кліностатична проба зменшилась на 13,65 уд.∙хв-1 порівняно зі студентками групи порівняння (р<0,05).Документ Застосування арт-терапії під час вивчення навчального предмету «основи здоров’я» у загальноосвітніх навчальних закладах(2016) Ольховик Аліна Віталіївна; Olkhovyk Alina Vitaliivna; Мордвінова Інна Віталіївна; Mordvinova Inna VitaliivnaУ статті висвітлено питання впровадження в навчальний процес арт-терапії як одного з видів здоров’язбережувальних технологій. Розкрито сутність найпопулярніших видів арт-терапії: казкотерапії, ігротерапії, музичної терапії. Розглянуто питання нетрадиційного підходу до проведення уроків «Основ здоров’я» із використанням аромотерапії та дихальної гімнастики О. М. Стрельникової. Використання різних елементів арт-терапії в початковій школі спрямоване на засвоєння учнями знань про здоров’я, здоровий спосіб життя, безпечну поведінку, взаємовідношення дитячого організму з природним, суспільним та техногенним середовищами; виховання в учнів потреби у здоров’ї; використання в повсякденному досвіді здоров’язбережувальної діяльності до власного здоров’я.Документ Порівняльна характеристика системи підготовки бакалаврів спеціальності «Фізична терапія» в Україні та Канаді(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Мордвінова Інна Віталіївна; Mordvinova Inna Vitaliivna; Ольховик Аліна Віталіївна; Olkhovyk Alina VitaliivnaУ статті висвітлено професійну підготовку бакалаврів «фізичної терапії» в Україні та Канаді. Дана спеціальність вимагає від майбутніх спеціалістів комплексного підходу під час здійснення своєї професійної діяльності. Спеціаліст із фізичної терапії повинен компетентно вміти проводити фізіотерапевтичне обстеження, здійснювати аналіз отриманих даних, установлювати фізіотерапевтичний діагноз, проводити фізіотерапевтичні заходи й оцінку їх ефективності, працювати в мультидисциплінарній команді. Доведено, що вітчизняна модель підготовки має відмінності від канадської моделі, що ґрунтуються на принципах організації, фінансування, професійного етикету, самодисципліни спеціалістів на відміну від канадської, де за основу взято мультидисциплінарний підхід.Документ Підготовка студентів спеціальності «Фізична терапія» та «Ерготерапія» у країнах Європи(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Мордвінова Інна Віталіївна; Mordvinova Inna Vitaliivna; Ольховик Аліна Віталіївна; Olkhovyk Alina VitaliivnaУ даній статті наведено аналіз існуючих програм підготовки фахівців фізичної терапії та ерготерапії у країнах Європи. Виявлено специфіку професійної підготовки фахівців із фізичної терапії та ерготерапії в деяких країнах Європи та обґрунтовано можливості творчої реалізації прогресивних ідей закордонного досвіду у вищих навчальних закладах України. Аналіз досвіду європейських країн дасть можливість використовувати позитивні тенденції у вітчизняній підготовці фахівців із фізичної терапії та ерготерапії й випускати на ринок праці кваліфікованих фахівців.