Перегляд за Автор "Oliinyk O. V."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Сучасні наукові підходи до визначення сутності конструктивних умінь молодших школярів(2016) Олійник О. В.; Oliinyk O. V.Мета даної статті полягає в розкритті підходів до визначення понять «умін¬ня», «конструктивні вміння» молодших школярів. У результаті дослідження проаналізо¬вано психолого-педагогічні джерела та представлено погляди вчених на класифікацію конструктивних умінь молодших школярів. На основі систематизації теоретичних даних досліджень виокремлено основні групи конструктивних умінь молодших школярів: конструктивно-мовленнєві, конструктивно-художні, конструктивно-технічні. У висновках наголошено на важливості формування конструктивних умінь мо-лодших школярів, ав перспективі автор бачитьдослідження проблеми професійної під¬готовки майбутніх учителів початкових класів до формування конструктивних умінь.