Перегляд за Автор "Okhrimenko Olena"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ До питання про використання презентацій у корекційному навчанні(ФОП Цьома С. П., 2018) Охріменко Олена; Okhrimenko OlenaРозглянуто застосування інформаційно-комунікаційних технологій у роботі з дітьми які мають особливі потреби. Акцентовано увагу на презентаціях зі складною структурою.Документ Професійна підготовка майбутніх бакалаврів спеціальної освіти до використання цифрових технологій в умовах інклюзивного освітнього простору(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Охріменко Олена; Okhrimenko Olena; Семеніхіна Олена Володимирівна; Semenikhina Olena VolodymyrivnaСтаття присвячена проблемі професійної підготовки майбутніх бакалаврів спеціальної освіти до використання цифрових технологій в умовах інклюзивного освітнього простору (ІОП). Надано тлумачення поняттям «готовність майбутніх бакалаврів спеціальної освіти до використання ЦТ в умовах ІОП», «формування готовності майбутніх бакалаврів спеціальної освіти до використання ЦТ в умовах ІОП». Доведено, що процес професійної підготовки майбутніх бакалаврів спеціальної освіти до використання ЦТ в умовах ІОП слід підпорядкувати відповідній моделі, яка ґрунтується на сукупності методологічних підходів та специфічних (професійної діяльності фахівця у інклюзивному освітньому просторі (поваги до різноманіття учнів; сприяння академічному, соціальному й емоційному навчанню всіх учнів; постійного особистісного професійного розвитку; педагогічного наставництва зі створення інклюзивного освітнього простору); професійної підготовки майбутніх бакалаврів спеціальної освіти (гуманізації, послідовності, контекстного навчання, демократичності, інтегративності видів знань, інтеграції та соціального партнерства); цифровізації інклюзивного освітнього простору (цифрової мобільності та адаптації, побудови індивідуальної освітньої траєкторії, ефективної взаємодії та електронної комунікації усіх учасників освітнього процесу, розвитку цифрової грамотності, цифрової індивідуалізації та диференціації)) принципах навчання; передбачає використання різних форм, методів, засобів навчання; використовує діагностичний апарат, що складається з комплексу критеріїв та відповідних показників, які характеризують рівні готовності майбутніх бакалаврів спеціальної освіти до використання ЦТ в умовах ІОП. Експериментально перевірено й підтверджено ефективність моделі професійної підготовки майбутніх бакалаврів спеціальної освіти до використання ЦТ в умовах ІОП. Проведений статистичний аналіз результатів педагогічного експерименту підтвердив позитивну статистично значущу динаміку у рівнях готовності майбутніх бакалаврів спеціальної освіти до використання ЦТ в умовах ІОП.