eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Ohiienko Olena Ivanivna"

Зараз показуємо 1 - 20 з 26
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Андрагогічні засади професійної підготовки фахівців з публічного управління та адміністрування
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Огієнко Олена Іванівна; Ohiienko Olena Ivanivna
    У статті визначено особливості професійної підготовки фахівців публічного управління та адміністрування; з’ясовано її мету та завдання; розкрито сутність понять «державне управління», «публічне управління», «публічне адміністрування»; розкрито педагогічні можливості застосування андрагогічного підходу та андрагогічної моделі навчання у професійній підготовці фахівців публічного управління та адміністрування в закладах вищої освіти; доведено важливість формування в майбутніх управлінців андрагогічної компетентності.
  • Документ
    Модель дослідницького університету В. Гумбольдта: історія і сучасність
    (2014) Огієнко Олена Іванівна; Ohiienko Olena Ivanivna
    У статті розкрито сутнісні характеристики моделі дослідницького університету В. Гумбольдта, яка поклала початок нової епохи в розвитку університетської освіти; обґрунтовується її вплив на трансформацію розуміння університетської місії та розвиток сучасних дослідницьких університетів. Виокремлено основні принципи запропонованої моделі: єдність досліджень і викладання та академічні свободи. Доведено, що в умовах постіндустріального суспільства модель дослідницького університету Гумбольдта є ідеальною матрицею класичного бачення університету та ствердження спадкоємності розвитку університету як соціальної інституції та феномену інтелектуального та культурного життя.
  • Документ
    Міжнародна діяльність як фактор інноваційного розвитку університетів США
    (2015) Огієнко Олена Іванівна; Ohiienko Olena Ivanivna
    У статті розкриваються сутнісні характеристики інтернаціоналізації вищої освіти, особливості інноваційного розвитку університетів; аналізуються завдання, принципи, форми й результати міжнародної діяльності університетів США; виокремлюються умови ефективності міжнародної діяльності університетів та обґрунтовується її вплив на інноваційний розвиток усіх аспектів діяльності університетів США.
  • Документ
    Організаційно-педагогічні засади проєктування розвитку закладу загальної середньої освіти в системі управління освітою
    (2020) Подлєсна Юлія Юріївна; Podliesna Yuliia Yuriivna; Огієнко Олена Іванівна; Ohiienko Olena Ivanivna
    В магістерській роботі обґрунтуванні сутності, змісту, технології проєктування розвитку закладу загальної середньої освіти на основі програмно-цільового підходу до формування життєтворчості особистості; експериментальній перевірці моделі проєктування розвитку закладу загальної середньої освіти; методичних рекомендаціях щодо впровадження і використання моделі проєктування розвитку ЗЗСО.
  • Документ
    Організаційні засади реалізації виховного потенціалу закладів позашкільної освіти
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Панасюк Михайло Михайлович; Panasiuk Mykhailo Mykhailovych; Огієнко Олена Іванівна; Ohiienko Olena Ivanivna
    У магістерській роботі з’ясовано теоретичні, змістово-процесуальні та методичні засади реалізації виховного потенціалу закладів позашкільної освіти. З’ясовано сутність закладів позашкільної освіти і виховний потенціал закладів позашкільної освіти. Висвітлено нормативне забезпечення виховної роботи в закладах позашкільної освіти. Окреслено змістово-процесуальні та методичні засади виховної роботи в закладах позашкільної освіти. Розроблено і схарактеризовано модель реалізації виховного потенціалу закладів позашкільної освіти.
  • Документ
    Освіта корінних народів у США і Канаді: історія і сучасні реалії
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Огієнко Олена Іванівна; Ohiienko Olena Ivanivna
    Визначено історичні, соціально-економічні, політичні детермінанти становлення та розвитку освіти корінного населення у США і Канаді; показано взаємозв’язок особливостей функціонування системи освіти корінного населення з процесами колонізації північноамериканських земель європейцями; розкрито сутність політики асиміляції корінного населення, яка породжувала расову дискримінацію корінного населення країн, посилювала їх маргіналізацію і деградацію; закцентовано увагу на діяльності шкіл-інтернатів для дітей корінних народів як однієї з форм освітньої асиміляції, показано їх негативний вплив на виховання дітей корінних народів; виявлено, що сучасною тенденцією освітньої політики щодо корінних народів є перехід від політики асиміляції до політики інтеграції; показано, що сучасна освіта корінних народів у США і Канаді базується на принципах мультикультуралізму, демократії, гуманізму, на націоналістичному підході, урахуванні освітніх потреб та потреб ринку праці.
  • Документ
    Педагогічна освіта Норвегії: генеза і тенденції розвитку
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Огієнко Олена Іванівна; Ohiienko Olena Ivanivna
    У статті досліджено генезу педагогічної освіти в Норвегії; обґрунтовано періодизацію її розвитку; визначено особливості та тенденції розвитку підготовки норвезького вчителя.
  • Документ
    Педагогічні умови професійної підготовки майбутніх юристів у закладі вищої освіти
    (2020) Маломуж Сергій Вікторович; Malomuzh Serhii Viktorovych; Огієнко Олена Іванівна; Ohiienko Olena Ivanivna
    В магістерській роботі на основі системного підходу до аналізу педагогічних процесів теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування у майбутніх юристів навичок ефективного застосування ІКТ у фаховій діяльності; удосконалено зміст, форми і методи проведення занять з ІКТ під час підготовки майбутніх юристів у ЗВО, зокрема запроваджено комплексні заняття з фахово-орієнтованих дисциплін, де реалізовано модель навчання, провідною особливістю якої є поступовий перехід від традиційної аудиторної форми організації навчального процесу до індивідуально-консультаційної.
  • Документ
    Полікультурні засади вищої освіти Великої Британії, США, Канади і Австралії
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Огієнко Олена Іванівна; Ohiienko Olena Ivanivna
    У статті розкриваються сутнісні характеристики полікультурної освіти, аналізуються провідні концепції і моделі полікультурної освіти Великої Британії, США, Канади і Австралії; визначаються їх спільності й відмінності; окреслюються тенденції розвитку полікультурної освіти Великої Британії, США, Канади і Австралії в контексті інтеграційних процесів, що відбуваються у світовому освітньому просторі.
  • Документ
    Полікультурність як провідний принцип функціонування систем вищої освіти США, Канади, Великої Британії і Австралії
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Огієнко Олена Іванівна; Ohiienko Olena Ivanivna
    У статті розкриваються сутнісні характеристики полікультурної освіти, визначаються, що становлення полікультурної освіти у США, Канаді, Великій Британії і Австралії відбувалося у другій половині XX століття в умовах гострої полеміки з традиційними концепціями монокультурності, асиміляції, етноцентризму, необхідності культурно-освітньої інтеграції іммігрантів, руху за громадянські права, пошук компромісу між субкультурами, розробки інтеграційної ідеології громадянського багатонаціонального суспільства; аналізуються провідні концепції і моделі полікультурної освіти в англомовних країнах; установлюються, що вища освіта США, Канади, Великої Британії та Австралії спираються на полікультурні засади у своєму розвитку і функціонуванні; визначаються їх спільні та відмінні риси; окреслюються тенденцій у контексті інтеграційних процесів, що відбуваються в світовому освітньому просторі (зростання відкритості й чутливості до потреб населення; посилення інтернаціональної узгодженості педагогічних практик, виховання толерантного ставлення до представників інших рас, етносів і культур).
  • Документ
    Підготовка викладача вищої школи в умовах магістратури: андрагогічний підхід
    (2015) Огієнко Олена Іванівна; Ohiienko Olena Ivanivna
    У статті розкриваються можливості та обґрунтовується доцільність використання андрагогічного підходу у професійній підготовці викладача вищої школи в умовах магістратури; визначаються андрагогічні принципи, технології та методи навчання магістрантів; виокремлюються організаційно-педагогічні умови впроваджен¬ня андрагогічного підходу у процес навчання майбутніх викладачів вищої школи.
  • Документ
    Розвиток краєзнавчого туризму в Польщі у другій половині XX – початку XXI століття
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Огієнко Олена Іванівна; Ohiienko Olena Ivanivna
    У статті розкриваються особливості розвитку краєзнавчого туризму в Польщі у другій половині XX – початку XXI століття; виокремлюються цілі, завдання функції краєзнавчого туризму; визначається вплив громадських організацій на його розвиток, зокрема, Польського Туристично-краєзнавчого Товариства, під егідою якого проводяться Краєзнавчі Конгреси, резолюції яких слугують стратегічним орієнтиром розвитку краєзнавчого туризму в Польщі; обґрунтовується значущість підготовки педагогів–аніматорів до здійснення краєзнавчо-туристичної діяльності; доводиться наявність значного науково-педагогічного потенціалу краєзнавчого туризму в Польщі.
  • Документ
    Розвиток художньої обдарованості вихованців гуртків мистецького профілю
    (CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Часниченко Олеся Юріївна; Chasnychenko Olesia Yuriivna; Огієнко Олена Іванівна; Ohiienko Olena Ivanivna
    У магістерській роботі з’ясовано теоретичні та організаційно-педагогічні засади розвитку художньої обдарованості вихованців гуртків мистецького профілю. З’ясовано сутність художньої обдарованості. Висвітлено потенціал гуртків мистецького профілю для розвитку обдарованих вихованців. Окреслено змістово-процесуальні засади розвитку художньої обдарованості вихованців гуртків мистецького профілю. Визначено психолого-педагогічні умови розвитку художньої обдарованості вихованців гуртків мистецького профілю. Розроблено та науково обґрунтовано модель розвитку художньої обдарованості вихованців гуртків мистецького профілю.
  • Документ
    Соціокультурна компетентність у професійній підготовці майбутнього фахівця
    (2013) Огієнко Олена Іванівна; Ohiienko Olena Ivanivna
    У статті узагальнюються підходи до визначення понять «компетентність», «компетенція» та «професійна компетентність»; розкривається сутність соціокультурної компетентності як інтегративної характеристики особистості, як здатності та готовності до взаємодії з іншими людьми в умовах, як важливого фактору розвитку суспільства та особистості; доводиться зумовленість необхідності формування соціокультурної компетентності соціально-економічними, культурно-історичними змінами в суспільстві та ринку праці, що, у свою чергу, вимагає розгляду соціокультурної компетентності як важливої складової професійної компетентності; обґрунтовується, що теоретико-методологічною базою формування соціокультурної компетентності є соціокультурний підхід; обґрунтовується структура соціокультурної компетентності та визначаються критерії її сформованості.
  • Документ
    Сучасна система вищої освіти США: особливості функціонування та розвитку
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Огієнко Олена Іванівна; Ohiienko Olena Ivanivna
    У статті визначено та проаналізовано специфічні особливості функціонування системи вищої освіти США, зокрема соціально-економічні, політичні, історичні, соціокультурні детермінанти її розвитку, розгалуженість законодавчого забезпечення, децентралізованість та регіональність, масовізація, альтернативність фінансування, багаторівневість і диверсифікованість структури, інтенсивний розвиток дослідницьких та корпоративних університетів, які зумовлюють її конкурентоспроможність і лідерські позиції у світі й окреслено можливості використання американського досвіду при розбудові системи вищої освіти в Україні.
  • Документ
    Тенденції реформування вищої освіти Великої Британії в контексті євроінтеграційних процесів
    (2014) Огієнко Олена Іванівна; Ohiienko Olena Ivanivna
    У статті розкривається особливості, зміст і шляхи реформування вищої освіти Великої Британії в кінці XX – на початку XXI століття; розглядаються переваги переходу від елітарної до бінарної, а потім до єдиної моделі вищої освіти; визначаються тенденцій реформування у контексті створення єдиного європейського освітнього простору (масовість; перехід від елітної моделі вищої освіти, яка була неспроможна забезпечити достатній інтелектуальний рівень суспільства, до бінарної, а потім до єдиної моделі вищої освіти, що орієнтована на потреби ринку праці; посилення контролю та скороченню автономії університетів; підвищення вимог до якості освіти; активна участь у реалізації ідей Болонського процесу, які мають сприяти підвищенню її якості та конкурентоспроможності, формуванню спільного європейського освітнього простору; інтернаціоналізація вищої освіти).
  • Документ
    Тенденції розвитку іншомовної професійної освіти в контексті входження України до єдиного світового інформаційного та освітнього простору
    (СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2022) Огієнко Олена Іванівна; Ohiienko Olena Ivanivna
    Метою статті стало дослідження генези та визначення тенденцій розвитку іншомовної професійної освіти в контексті входження України до єдиного світового інформаційного та освітнього простору. Окреслена мета дослідження зумовила вибір комплексу взаємопов’язаних методів дослідження, а саме: загальнотеоретичні – аналіз, синтез, узагальнення, систематизація; методи історико‐педагогічного дослідження: історико–генетичний, історико– структурний, порівняльно–історичний, предметно–хронологічної ретроспекції, прогностичний.Здійснено ретроспективний аналіз становлення та розвитку іншомовної професійної освіти в Україні, визначено тенденції розвитку в умовах інтеграції України до єдиного світового інформаційного та освітнього простору
  • Документ
    Тенденції та особливості глобалізації та інтернаціоналізації вищої освіти: досвід німецькомовних країн
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Огієнко Олена Іванівна; Ohiienko Olena Ivanivna
    У статті розкрито сутність процесів глобалізації та інтернаціоналізації вищої освіти, досліджено передумови, стратегії та форми інтернаціоналізації вищої освіти 'у німецькомовних країнах, виокремлено провідні тенденції.
  • Документ
    Теорії та технології інноваційного розвитку професійної підготовки майбутнього вчителя в контексті концепції «Нова українська школа
    (2021) Кривонос Ольга Борисівна; Kryvonos Olha Borysivna; Бикова Марія Миколаївна; Bykova Mariia Mykolaivna; Волошко Ганна Валеріївна; Voloshko Hanna Valeriivna; Коваленко Наталія Володимирівна; Kovalenko Nataliia Volodymyrivna; Проценко Ірина Іванівна; Protsenko Iryna Ivanivna; Чернякова Жанна Юріївна; Cherniakova Zhanna Yuriivna; Бойченко Марина Анатоліївна; Boichenko Maryna Anatoliivna; Мартиненко Олена Вікторівна; Martynenko Olena Viktorivna; Чкана Ярослав Олегович; Chkana Yaroslav Olehovych; Шишенко Інна Володимирівна; Shyshenko Inna Volodymyrivna; Осьмук Наталія Григорівна; Osmuk Nataliia Hryhorivna; Скоробагатська Оксана Іванівна; Skorobahatska Oksana Ivanivna; Чистякова Ірина Анатоліївна; Chystiakova Iryna Anatoliivna; Сбруєва Аліна Анатоліївна; Sbruieva Alina Anatoliivna; Огієнко Олена Іванівна; Ohiienko Olena Ivanivna
    Монографія є результатом виконання колективної наукової теми кафедри педагогіки Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка. У розділах монографії висвітлено широке коло актуальних проблем інноваційного розвитку професійної підготовки майбутнього вчителя, що стали предметом вивчення в контексті реалізації концепції «Нова українська школа». Схарактеризовано теоретичні та методичні засади бакалаврської, магістерської та докторської підготовки майбутнього вчителя до викладання у закладах шкільної і неформальної освіти. Показано, що в сучасних умовах підготовка вчителя спрямована на формування інноваційного фахівця як агента змін. Дослідження буде корисним для викладачів, аспірантів, магістрантів, студентів, педагогічної громади в цілому.
  • Документ
    Управління інформаційно-розвивальним середовищем інноваційного закладу загальної середньої освіти
    (2020) Ткаченко Анастасія Андріївна; Tkachenko Anastasiia Andriivna; Огієнко Олена Іванівна; Ohiienko Olena Ivanivna
    В магістерській роботі сформульовано сутнісних характеристик інформаційно-розвивального середовища інноваційного закладу загальної середньої освіти; визначено та систематизовано теоретико-педагогічних, методичних та технологічних вимог до оцінки якості механізмів управління інформаційно-розвивальним середовищем інноваційного закладу загальної середньої освіти; обґрунтовано сукупності основних принципів управління інформаційно-розвивальним середовищем інноваційного закладу загальної середньої освіти; розроблено умови підготовки вчителів до управління інформаційно-розвивальним середовищем; розкрито можливості інформаційно-розвивального середовища інноваційного закладу загальної середньої освіти як умови розвитку особистості того, хто навчається в процесі взаємодії з медійними та інформаційними засобами..
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • »

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук