eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Ohiienko Maksym Oleksandrovych"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Сучасні підходи до інклюзивної освіти в Україні та за кордоном
    (Гельветика, 2024) Чередніченко Сергій Вікторович; Cherednichenko Serhii Viktorovych; Огієнко Максим Олександрович; Ohiienko Maksym Oleksandrovych
    У статті розглядаються сучасні підходи до інклюзивної освіти в Україні та за кордоном, аналізуються основні тенденції та перспективи її розвитку. Основна увага приділяється індивідуалізованому підходу до навчання, який враховує потреби кожного учня, розвитку методик і технологій, а також відповідності міжнародним стандартам та інноваціям. Описуються законодавчі основи, педагогічні стратегії, матеріально-технічне забезпечення та підготовка вчителів до роботи в інклюзив-них умовах.Законодавчі основи інклюзивної освіти в Україні забезпечують правове підґрунтя для створення сприятливих умов для нав-чання дітей з особливими потребами. У статті аналізуються основні нормативно-правові акти, які регулюють впровадження інклюзивної освіти, а також порівнюються з міжнародними документами, такими як Конвенція ООН про права осіб з інва-лідністю. Це дозволяє визначити рівень відповідності українського законодавства міжнародним стандартам та визначити напрями для його удосконалення.Педагогічні стратегії, які використовуються в інклюзивній освіті, базуються на принципах диференціації та індивідуалі-зації навчання. У статті розглядаються сучасні методики, які дозволяють забезпечити ефективне навчання дітей з різними освітніми потребами. Особлива увага приділяється використанню технологій дистанційного навчання, адаптивних навчаль-них матеріалів та інноваційних педагогічних підходів, що сприяють розвитку інклюзивного середовища.Матеріально-технічне забезпечення є важливим аспектом впровадження інклюзивної освіти. У статті аналізується стан матеріально-технічної бази українських шкіл, які впроваджують інклюзивне навчання, та порівнюється з зарубіжним досві-дом. Визначено основні проблеми, такі як недостатнє фінансування, відсутність спеціалізованого обладнання та навчальних матеріалів, та запропоновано шляхи їх вирішення.Підготовка вчителів до роботи в інклюзивних умовах є ключовим фактором успішного впровадження інклюзивної освіти. У статті описуються програми підвищення кваліфікації педагогів, які орієнтовані на розвиток компетенцій з роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Також розглядається досвід зарубіжних країн у підготовці вчителів до роботи в інклюзив-них умовах, що може бути корисним для вдосконалення української системи освіти.Визначено ключові аспекти та перспективи розвитку інклюзивної освіти в Україні. Серед них – необхідність удоскона-лення законодавчої бази, впровадження сучасних педагогічних технологій, забезпечення належного матеріально-технічного забезпечення та підготовки кваліфікованих кадрів. Особлива увага приділяється створенню інклюзивного середовища, яке сприятиме всебічному розвитку кожної дитини, незалежно від її особливостей та потреб.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності