eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Odarchenko Nataliia Ivanivna"

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Використання «Робочих зошитів з математики» для самостійної роботи студентів
    (2015) Одарченко Наталія Іванівна; Odarchenko Nataliia Ivanivna; Шуда Ірина Олександрівна; Shuda Iryna Oleksandrivna
    Дані робочі зошити використовуються при вивченні основних розділів вищої математики. Доступ до них мають студенти в Інтернет ресурсі на сайті університету. Як приклад розглянутий розділ «Визначений інтеграл». Однією з переваг у використанні даних дидактичних матеріалів є диференційований підхід у навчанні, що дозволяє здійснювати індивідуальний підхід до студентів, враховуючи їх різні здібності.
  • Документ
    Вплив системи пізнавальних завдань на формування самоосвітньої компетентності студентів
    (ФОП Цьома С. П., 2017) Одарченко Наталія Іванівна; Odarchenko Nataliia Ivanivna; Захарченко Надія Миколаївна; Zakharchenko Nadiia Mykolaivna
    Розглядається система пізнавальних завдань та їх функції у навчальному процесі, розкрито поняття пізнавально поетапних завдань, містяться рекомендації щодо самостійної роботи студентів з текстом. Автори виділяють задачі процесу контролю навчання та пропонують схему побудови заняття, що розвиває пізнавальну діяльність студентів і формує їх самоосвітні компетентності.
  • Документ
    Деякі особливості принципів науковості у викладанні математичних дисциплін у ВНЗ
    (2015) Одарченко Наталія Іванівна; Odarchenko Nataliia Ivanivna; Шуда Ірина Олександрівна; Shuda Iryna Oleksandrivna
    У статті розглянуто основні проблеми, протиріччя та тенденції розвитку математичної освіти в університетах, а саме: основні підходи та наукові принципи у викладанні математичних дисциплін та перспектив їх використання в навчальному процесі. Рівень математичної підготовки студентів повинен бути таким, щоб дати їм можливість у майбутньому створювати й упроваджувати нові технології та моделювати різні процеси, керувати новітніми інженерними машинами. У сучасних умовах найбільш широко використовуються частково-пошуковий і дослідницький методи, прийоми і способи, які забезпечують сприйняття інформації, що надходить через різні засоби навчання і самопізнання за допомогою різних засобів навчання.
  • Документ
    Організація контрольно-оцінювальної діяльності студентів з математичних дисциплін у сучасних умовах
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Одарченко Наталія Іванівна; Odarchenko Nataliia Ivanivna; Бондар О. В.; Bondar O. V.
    У статті розглядається контрольно-оцінювальна система перевірки та корекції знань студентів з кожної модульної теми при вивченні математичних дисциплін. Пропонуються методи її модернізації.
  • Документ
    Практична реалізація принципів науковості, усвідомленості та доступності при викладанні математичних дисциплін у вищій школі
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Одарченко Наталія Іванівна; Odarchenko Nataliia Ivanivna; Бондар О. В.; Bondar O. V.
    У статті обговорюється проблема практичної реалізації принципів науковості, доступності та усвідомленості при вивченні базових математичних дисциплін 'у ВНЗ України з використанням «активних» форм проведення занять.
  • Документ
    Підготовка учнів до виконання тестових завдань з математики. Теорія і практика
    (2016) Чашечникова Ольга Серафимівна; Chashechnikova Olha Serafymivna; Одарченко Наталія Іванівна; Odarchenko Nataliia Ivanivna; Захарченко Надія Миколаївна; Zakharchenko Nadiia Mykolaivna
    У статті подаються результати дослідження щодо динаміки змін у відношенні самих учнів (студентів) до виконання завдань з математики у тестовій формі (з 1989 року – дотепер). Запропоновано одну з методик проведення занять зі школярами на базі вищого навчального закладу з використанням тестової перевірки засвоєння навчального матеріалу, згідно з якою в ході заняття виділяються чотири етапи (організаційний, підготовчий, робота над тестами, аналіз результатів та корекція); описано структуру роботи (перший рівень – завдання репродуктивного характеру, другий – реконструктивного характеру, третій – варіативного). Проілюстровано систему завдань у тестовій формі з теми «Довільний трикутник».

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності