Перегляд за Автор "Nosachenko Tetiana Borysivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Культурологічний аспект практичної підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва(2016) Носаченко Тетяна Борисівна; Nosachenko Tetiana BorysivnaУ статті йдеться про культурологічне спрямування практичної підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва. Розкривається зміст та значення етнокультурної навчально-творчої практики в особистісному становленні студентів, активізації їх творчої діяльності, формуванні етнокультурної компетентності. Етнографічний зміст навчально-творчої практики спрямований на дослідження та аналіз старовинних технік і матеріалів, які використовувалися для виготовлення виробів народного вжитку, усвідомлення духовного сенсу стійкості універсальних орнаментальних мотивів, що проходять від найдавніших часів до сучасного мистецтва.Документ Формування педагогічної культури майбутнього вчителя образотворчого мистецтва(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Носаченко Тетяна Борисівна; Nosachenko Tetiana BorysivnaУ статті розкривається поняття педагогічної культури в контексті фахової підготовки майбутнього вчителя засобами народного декоративно-прикладного мистецтва. Формування педагогічної культури майбутнього вчителя образотворчого мистецтва в процесі його професійного становлення виступає актуальною проблемою сучасної мистецько-педагогічної освіти.Документ Художній розпис у фаховій підготовці студентів мистецького профілю(2015) Носаченко Тетяна Борисівна; Nosachenko Tetiana BorysivnaУ статті йдеться про ефективність вивчення художнього розпису у професійній підготовці майбутнього вчителя образотворчого мистецтва. Висвітлено досвід практичного використання студентами семантики та технічних прийомів художнього розпису для виконання творчих робіт, розкрито його потенціал у розвитку формально-декоративного відчуття студентів та усвідомлення національних рис мистецької освіти. Доводиться, що український художній розпис – це унікальна складова світової культури, яка виступає особливим засобом естетичного сприйняття світу та підвищення професійної компетентності майбутнього вчителя-художника.