eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Nizheiko Kostiantyn Arkadiiovych"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Інноваційний маркетинг стратегічних альянсів на міжнародному фармацевтичному ринку
    (2024) Дугінець Ганна; Duhinets Hanna; Ніжейко Костянтин Аркадійович; Nizheiko Kostiantyn Arkadiiovych
    У статті досліджуються особливості використання інноваційного маркетингу міжнародними стратегічними альянсами (МСА) на міжнародному фармацевтичному ринку, зокрема вплив на конкурентоспроможність компаній та ефективність виведення іннова- ційних продуктів на ринок. Визначено, що ключовими напрямами інноваційного маркетингу є ко-брендинг, використання цифрових платформ, маркетинг, заснований на великих даних, локалізація кампаній та створення відкритих інноваційних платформ. Наведено приклади фармацевтичних МСА, таких як Pfizer та BioNTech, Roche та Foundation Medicine, Bayer та Alibaba Health. Особлива увага приділяється потенціалу українських фармацевтичних компа- ній при створенні МСА та впроваджені персоналізованих інструментів інноваційного маркетингу на міжнародному фармацевтичному ринку. Запропоновано рекомендації щодо адапта- ції світового досвіду інноваційного маркетингу до українських реалій, враховуючи потенціал фармацевтичної індустрії країни, її інтеграцію у глобальні ринки та повоєнне відновлення.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук