eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Nikolenko Viktoriia Viktorivna"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Психолого-педагогічні умови розвитку самооцінки дітей молодшого шкільного віку
    (2021) Ніколенко Вікторія Вікторівна; Nikolenko Viktoriia Viktorivna; Вертель Антон Вікторович; Vertel Anton Viktorovych
    В даній роботі розглянуто психолого-педагогічні особливості розвитку самооцінки в молодшому шкільному віці. Теоретико-методологічний аналіз підходів до проблеми дослідження показав, що самооцінка – непостійний конструкт, вона постійно видозмінюється вдосконалюючись. Описано результати експериментального дослідження самооцінки учнів молодшого шкільного віку на базі КУ ССШ №25 м. Суми. Проведене дослідження, включає в себе проведення методик: методика вивчення самооцінки особистісних якостей Дембо-Рубінштейн (в модифікації А. Прихожан), методика «Сходинки» Т. Марцинковської, опитування класних керівників. Розроблено методичні рекомендації щодо розвитку адекватної самооцінки у дітей молодшого шкільного віку. Розроблені практичні рекомендації сприяють розвитку адекватної самооцінки у дітей молодшого шкільного віку. Запропоновані прийоми, знімають напругу, відпрацьовують зворотний зв’язок між молодшими школярами.
  • Документ
    Психологічні чинннки адаптації до школи молодших школярів
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Ніколенко Вікторія Вікторівна; Nikolenko Viktoriia Viktorivna; Мотрук Тетяна Олександрівна; Motruk Tetiana Oleksandrivna
    B даній роботі теоретично розгдянуто основні підходи проблеми адаптації молодших школярів до шкільного середовиша. Теоретико-методологічний аналіз підходів до проблеми дослідження показав, шо незалежно від відмінностей в уявленнях про адаптапііо в різних концепціях, вона розглядасться як процес і результат ефективної взаємодії особистості з соціальним середовишем. в ході якоії особистість виступас як активний суб’єкт. Дано визначення понять «адаптація», «дезадаптаііія». Проаналізовано причини порушення процесу адаптації. Показано, що основними компонентами адаптаціі дітей мододшого шкільного віку є уявлення, емоції, мотиви, статус і самооцінка, а результатом успішноії адаптаціі виступає адаптованість дитини у соціальному середовищі. Описано результати емпіричного дослідження адаптації молодших школярів до школи на базі КУ ССШ№25 м. Суми. Проведене емпіричне дослідження‚ включає в себе проведення методик: Анкету шкільноі мотиваціі Н.Г. Лускановоії; Методика «Обери потрібне обличчя» P. Темпл., M. Доркі., B. Амен; Методика «Будиночки» О.А. Орєхової. Розроблено протраму корекції роботи з учнями в яких спостерігаються ознаки дезадаптації. Програмні заходи передбачали створення соціального середовища, як цілісної системи, шо забезпечує групову згуртованість всіх учасників корекційного процесу і передбачає комплексність впливу на молодших школярів, за умови задоволення базових соціальних потреб дитини з використанням адаптаційно-розвивальних можливостей різних видів діяльності (предметно-практичної, ігрової, навчальної, трудової). Дієвість розроблсної програми констатована зниженням рівня тривожності молодших школярів, зменшенням кількості негативних емоцій, агресивно-захисних реакцій, усамітнення дітей, покрашенням ïx соціометричного статусу.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук