Перегляд за Автор "Nikolenko Valentyna"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ К вопросу о содержании математического образования в вузе на современном этапе(ФОП Цьома С. П., 2017) Ячменев Володимир; Yachmenev Volodymyr; Ніколенко Валентина; Nikolenko ValentynaThe question of the mathematical education content at the university at the present stage. In the article is noted that one of the most important components of mathematical education is its content. There are three main reasons that require its substantial correction at the present stage: the advancing development of mathematics as a science over its development as an object; computerization of the educational process; permanent changes in the content of the educational process. Some ways of changing the content of mathematical education in the university are outlined.Документ Методичне забезпечення дистанційного курсу «Вища математика»(2015) Ніколенко Валентина; Nikolenko Valentyna; Ячменьов В. О.; Yachmenov V. O.В статті приведено досвід розробки та використання дистанційних курсів у математичній освіті студентів технічних спецільностей Сумського державного університету. Викладено основні напрямки формування навчально-методичного забезпечення курсу «Вища математика». Наведені особливості використання відкритих освітніх ресурсів, з огляду на специфіку дисципліни та зв'язок курсів математичного циклу.Документ Методичні аспекти застосування тренажерів в навчальному процесі(ФОП Цьома С. П., 2020) Ніколенко Валентина; Nikolenko ValentynaВ роботі розглядаються методологічні аспекти застосування тренажерів в навчальному процесі. Описуються типи тренажерів, їх класифікація та ефективність використання комп'ютерних тренажерів при вивченні математики в вищій школі.Документ Можливості, переваги та недоліки змішаного навчання(ФОП Цьома С. П., 2018) Ніколенко Валентина; Nikolenko Valentyna; Вірченко Ірина; Virchenko IrynaВ роботі представлені існуючі зарубіжні та вітчизняні моделі змішаного навчання, виділені головні компоненти в цих моделях. Перелічені основні характеристики змішаного навчання. Визначено початкові умови створення моделі змішаного.Документ Пути формирования математических компетенций будущего специалиста(ФОП Цьома С. П., 2018) Ячменев Володимир; Ніколенко Валентина; Yachmenev Volodymyr; Nikolenko ValentynaВ работе отмечаются пути совершенствования или изменения содержания и методов математического образования. На примере курса «Статистическая обработка результатов исследований и экспериментов» показана методика повышения мотивации изучения и уровня математической компетенции.