Перегляд за Автор "Nikolaiesku Inna Oleksandrivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Забезпечення готовності майбутніх вихователів до реалізації сучасних форм методичної роботи в умовах закладу дошкільної освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Ніколаєску Інна Олександрівна; Nikolaiesku Inna Oleksandrivna; Степанова Наталія; Stepanova NataliiaУ статті висвітлено актуальність проблеми використання сучасних форм методичної роботи в умовах закладу дошкільної освіти та готовність майбутніх вихователів до впровадження інноваційних форм цієї роботи у власній професійній діяльності. Стаття базується на аналізі сучасних вітчизняних та зарубіжних наукових досліджень, що присвячені темі методичної роботи в закладах дошкільної освіти та фаховій підготовці майбутніх вихователів у вищій школі. Проаналізовано наукові напрацювання, які підтверджують постійний інтерес та зусилля у вивченні та впровадженні сучасних форм методичної роботи в освітній процес закладу дошкільної освіти. Вчені презентують інноваційні форми методичної роботи та окреслюють їхнє значення для професійного зростання фахівців у сфері дошкільної освіти. Обґрунтовано теоретичне значення методичної роботи у діяльності закладів дошкільної освіти, виокремлено принципи, на яких ґрунтується якісне застосування сучасних форм методичної роботи. Автори розглядають методичну роботу в закладах дошкільної освіти як діяльність, що має системний характер та спрямовану на підвищення науково-теоретичного, діяльнісно-дослідницького та культурного рівнів, а також рівня психолого-педагогічної підготовки й професійної майстерності педагогічної спільноти. З’ясовано, що сучасні форми методичної роботи мають істотні переваги над традиційними, які полягають у інтерактивності, практичності, варіативності та сприяють партнерській взаємодії. Представлено найпоширеніші інноваційні форми методичної роботи, якими здобувачі вищої освіти спеціальності «012 Дошкільна освіта» опановують під час вивчення освітніх компонентів. Наголошено на ефективності використання цифрових ресурсів та засобів ІКТ у оволодінні сучасними формами методичної роботи. Запропоновано шляхи забезпечення готовності майбутніх вихователів до використання сучасних форм методичної роботи.Документ Корекція сенсорного розвитку молодших школярів з порушеннями зору(2023) Зорочкіна Тетяна Сергіївна; Zorochkina Tetiana Serhiivna; Ніколаєску Інна Олександрівна; Nikolaiesku Inna Oleksandrivna; Литвин Ірина Миколаївна; Lytvyn Iryna MykolaivnaУ статті розкрито особливості сенсорного розвитку молодших школярів з порушеннями зору. Визначено основні принципи корекції сенсорного розвитку дітей з порушеннями зору: використання різних сенсорних стимулів;застосування спеціальних методик вправ і тренувань для розвитку сенсорних навичок; диференціація інформації за допомогою різних способів подання;постійне використання кольорових та контрастних матеріалів; створення комфортних умов для сприйняття інформації; індивідуалізація освітнього процесу. Висвітлено особливості корекційно‐розвиткової роботи з дітьми з порушеннями зору. Розглянуто основні завдання корекційно‐розвиткових занять з молодшими школярами. Здійснено аналіз корекційно‐ розвиткових програм для учнів 1‐4 класів з порушеннями зору, що затверджені Міністерством освіти і науки України.