Перегляд за Автор "Nikolaienko Yuliia Oleksandrivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Diagnostics of Motivation and Value Component of Business Communication Culture of the Future Specialists in Agriculture(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Сільчук Олеся Василівна; Silchuk Olesia Vasylivna; Ніколаєнко Юлія Олександрівна; Nikolaienko Yuliia OleksandrivnaThe paper deals with the problem of evaluation of business communication culture levels of the future specialists in agriculture. The aim of the study is to research the state of development of motivation and value component of business communication culture of the agrarian university students. Motivation criterion indexes are studied with a complex of methods (survey, questionnaires, interviews with students and teachers, testing and pedagogical observation of students' communicative activity). The results of the research show that the current system of training in agrarian universities does not provide the appropriate level of the development of motivation and value component of business communication culture. It proves the necessity of the development of efficient methods and technologies to raise students' motivation to communicate both in native and foreign languages.Документ Пріоритетні підходи у підготовці студентів аграрних спеціальностей до професійного спілкування в іншомовному середовищі(2013) Ніколаєнко Юлія Олександрівна; Nikolaienko Yuliia OleksandrivnaУ статті досліджується проблема визначення підходу у професійній підготовці майбутніх фахівців як базової педагогічної категорії, що визначає стратегію навчання та вибір методів для реалізації цієї стратегії. Представлено класифікацію різноманітних підходів, які використовуються у сучасній методиці викладання іноземних мов. Виокремлено три основних підходи в сучасній методиці викладання іноземних мов – діяльнісний, особистісний, компетентнісний. На підставі аналізу сучасних концепцій щодо спрямованості навчального процесу визначено комунікативний підхід як пріоритетний у підготовці студентів аграрних спеціальностей до професійного спілкування в іншомовному середовищі, що дозволяє відтворити в навчальному процесі реальне спілкування у професійний сфері.