Перегляд за Автор "Nesterenko V. O."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методичні аспекти впровадження моделі змішаного навчання при вивченні вищої математики в технічних закладах вищої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Михайленко І. В.; Mykhailenko I. V.; Нестеренко В. О.; Nesterenko V. O.У статті розглядається можливість упровадження моделі змішаного навчання при вивченні вищої математики в системі вищої освіти. Відповідно до поставленої мети на різних етапах дослідження було використано теоретичні й емпіричні методи дослідження. Визначено актуальність організації освітнього процесу з вивчення вищої математика за моделлю змішаного навчання на основі поєднання традиційних методик навчання з використанням ІКТ. У результаті дослідження було розроблено модель змішаного навчання вищої математики для студентів технічних закладів вищої освіти, яка складається з традиційного та інноваційного компонентів. Практичне значення дослідження полягає в упровадженні розробленої моделі змішаного навчання в освітній процес кафедри вищої математики Харківського національного автомобільнодорожнього університету. На основі дослідження зроблено висновки, що запропонована концепція навчання вищої математики майбутніх фахівців за моделлю змішаного навчання дає можливість перебудувати процес навчання для студентів технічних закладів вищої освіти відповідно до потреб суспільства щодо компетентних, конкурентоспроможних на внутрішньому та світовому ринках праці інженерних кадрів. Подальші наукові розвідки спрямовані на вдосконалення дистанційного курсу з вищої математики, який є частиною розробленої моделі.Документ Методичні засади розробки інтегрованих елективних курсів з аналітичної геометрії для студентів технічних ВНЗ(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Михайленко І. В.; Mykhailenko I. V.; Нестеренко В. О.; Nesterenko V. O.У статті проаналізовано й виявлено необхідність розробки інтегрованих елективних курсів з вищої математики для студентів технічних вищих навчальних закладів. Визначено поняття «елективні курси», розглянуто класифікацію елективних курсів, їх цілі та завдання. Наведено основні принципи добору навчального матеріалу для змісту елективних курсів. Виокремлено вимоги до змісту навчальної програми елективних курсів, яка спрямована на забезпечення варіативного компонента змісту навчання аналітичної геометрія. Вона вказує на основні методологічні підходи до добору та конструювання змісту елективних курсів, визначає їх тематику і характеризує технології оволодіння ними. Запропоновано змістове наповнення елективного курсу з аналітичної геометрії «Прикладне застосування елементів аналітичної геометрії», який доповнює і розширює існуючий курс вищої математики, зокрема з розділу аналітичної геометрії, ознайомлює студентів з геометричними методами розв’язування прикладних задач, необхідних для їх подальшої освіти, розширює математичний кругозір, сприяє формуванню математичної компетенції й стійкого інтересу до вивчення вищої математики, орієнтує студентів на індивідуалізацію і соціалізацію навчання, на підготовку до майбутньої професійної діяльності.