Перегляд за Автор "Neshcheret O. S."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Wolfram|Alpha як програмний засіб мобільного навчання математики(ФОП Цьома С. П., 2017) Нещерет О. С.; Neshcheret O. S.; Свинчук О. В.; Svynchuk O. V.Розглядаються питання, пов’язані з використанням інноваційних інформаційних технологій у навчанні математичних дисциплін, зокрема технологій мобільного навчання математики. Подано коротку характеристику web-орієнтованої інформаційно-комунікаційної технології навчання математики Wolfram|Alpha. Розглянуто переваги та недоліки застосування Wolfram|Alpha під час вивчення курсу «Вища математика».Документ Використання засобів ІКТ у традиційних та інноваційних формах навчання математики(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Нещерет О. С.; Neshcheret O. S.Розглядається доцільність використання засобів ІКТ в умовах раціонального поєднання традиційної та інноваційної методики навчання та показано, як такий підхід сприятиме інтенсифікації процесу навчання.Документ Організація індивідуальних освітніх траєкторії навчання в університеті(2017) Нещерет О. С.; Neshcheret O. S.Сучасною вимогою до навчально-виховного процесу є його особистісна спрямованість. Саме тому останнім часом цим питанням присвячено багато робіт психологів і педагогів, не дивлячись на це, на сьогодні існує велика неоднозначність у тлумаченні понять, що пов’язані з індивідуальним навчанням. Це стосується і поняття «індивідуальна освітня траєкторія». Саме тому у статті проаналізовані основні підходи до визначення поняття «індивідуальна освітня траєкторія». Розглянуті деякі загальні положення, що стосуються побудови індивідуальних освітніх траєкторій. Виділені етапи, які є характерними для процесу створення індивідуальної освітньої траєкторії Накреслені основні напрямки організації навчального процесу за індивідуальними освітніми траєкторіями: індивідуальні освітні траєкторій розвитку студентів на початкових етапах вивчення курсу та індивідуальні освітні траєкторій розвитку студентів, що мають прогалини з математики під час її вивчення. Впровадження даних траєкторій розглядається в умовах використання інформаційно-комунікаційних технологій.