eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Neshcheret O. S."

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Wolfram|Alpha як програмний засіб мобільного навчання математики
    (ФОП Цьома С. П., 2017) Нещерет О. С.; Neshcheret O. S.; Свинчук О. В.; Svynchuk O. V.
    Розглядаються питання, пов’язані з використанням інноваційних інформаційних технологій у навчанні математичних дисциплін, зокрема технологій мобільного навчання математики. Подано коротку характеристику web-орієнтованої інформаційно-комунікаційної технології навчання математики Wolfram|Alpha. Розглянуто переваги та недоліки застосування Wolfram|Alpha під час вивчення курсу «Вища математика».
  • Документ
    Використання засобів ІКТ у традиційних та інноваційних формах навчання математики
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Нещерет О. С.; Neshcheret O. S.
    Розглядається доцільність використання засобів ІКТ в умовах раціонального поєднання традиційної та інноваційної методики навчання та показано, як такий підхід сприятиме інтенсифікації процесу навчання.
  • Документ
    Організація індивідуальних освітніх траєкторії навчання в університеті
    (2017) Нещерет О. С.; Neshcheret O. S.
    Сучасною вимогою до навчально-виховного процесу є його особистісна спрямованість. Саме тому останнім часом цим питанням присвячено багато робіт психологів і педагогів, не дивлячись на це, на сьогодні існує велика неоднозначність у тлумаченні понять, що пов’язані з індивідуальним навчанням. Це стосується і поняття «індивідуальна освітня траєкторія». Саме тому у статті проаналізовані основні підходи до визначення поняття «індивідуальна освітня траєкторія». Розглянуті деякі загальні положення, що стосуються побудови індивідуальних освітніх траєкторій. Виділені етапи, які є характерними для процесу створення індивідуальної освітньої траєкторії Накреслені основні напрямки організації навчального процесу за індивідуальними освітніми траєкторіями: індивідуальні освітні траєкторій розвитку студентів на початкових етапах вивчення курсу та індивідуальні освітні траєкторій розвитку студентів, що мають прогалини з математики під час її вивчення. Впровадження даних траєкторій розглядається в умовах використання інформаційно-комунікаційних технологій.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук