Перегляд за Автор "Nepomniashcha Halyna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Підготовка майбутнього вчителя до використання елементів ейдетики у процесі вивчення математичної галузі в початковій школі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Непомняща Галина; Nepomniashcha HalynaУ статті розглянуто проблему підготовки майбутнього вчителя початкової школи до використання елементів ейдетики у своїй професійній діяльності. Обґрунтовано основні аспекти вивчення математичної галузі в сучасній початковій школі. Проаналізовано й окреслено, які методи, прийоми, техніки ейдетики доцільно використовувати в початковій школі під час вивчення математичної галузі. З’ясовано доцільність використання елементів ейдетики під час вивчення певних математичних тем. Досліджено методичний аспект використання елементів ейдетики під час вивчення певних тем із навчальної дисципліни «Методика навчання освітньої галузі «Математика»».Документ Підготовка майбутнього вчителя до опрацювання окремих видів простих задач у сучасній початковій школі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Непомняща Галина; Nepomniashcha HalynaУ статті проаналізовано сучасні підходи до підготовки майбутнього вчителя початкової школи до професійної діяльності, зокрема до викладання математичних дисциплін. Розглянуто підготовку майбутніх учителів до опрацювання окремих видів простих задач під час навчання учнів математики в сучасній початковій школі. Обґрунтовано значення математичних задач для учнів початкових класів. Зазначено класифікатор простих задач, окреслено конкретні види простих задач. Досліджено методичний аспект вивчення зазначених видів задач. Розглянуто конкретні приклади задач і окреслена робота з ними.Документ Формування математичних понять у молодших школярів на засадах компетентнісного підходу(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Непомняща Галина; Nepomniashcha HalynaУ статті розглянуто особливості формування математичних понять у молодших школярів. З’ясовано, що у процесі формування математичних понять у молодших школярів на засадах компетентнісного підходу слід звернути увагу на те, що рівень їхнього засвоєння визначається не тільки повнотою розкриття змісту або формулювання означення, а й умінням правильно оперувати поняттями, тобто підводити під них нові об’єкти, бачити узагальнені істотні ознаки поняття в нових умовах. Окреслено основи для міцного й осмисленого засвоєння математичних понять молодшими школярами. Розкрито послідовність формування математичних понять в учнів початкової школи на основі компетентнісного підходу.