eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Nechytailo R. M."

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Формування у майбутніх інженерів будівельної галузі вміння застосовувати фізико-математичний апарат у процесі вивчення фізичних основ розрахунку систем водопостачання
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Базурін Віталій Миколайович; Bazurin Vitalii Mykolaiovych; Білітюк Р. В.; Bilitiuk R. V.; Нечитайло Р. М.; Nechytailo R. M.
    Однією з ключових компетентностей інженера-будівельника є уміння застосовувати фізико-математичний апарат у своїй професійній діяльності. Фундаментальна підготовка майбутніх інженерів-будівельників здійснюється під час вивчення дисциплін «Вища математика», «Загальна фізика» та інших. У статті доводиться необхідність попереднього вивчення фізичних основ розрахунку трубопроводів у процесі вивчення теми «Динаміка рідин і газів» курсу загальної фізики для студентів спеціальності «Професійна освіта. Будівництво». Складовими уміння інженерів-будівельників застосовувати фізико- математичний апарат у своїй професійній діяльності є уміння здійснювати гідравлічні розрахунки трубопроводів. У процесі вивчення теми «Динаміка рідин і газів» в курсі загальної фізики у студентів будівельних спеціальностей формуються уміння здійснювати такі розрахунки: обчислення швидкості течії води по трубі; визначення режиму течії рідини; визначення коефіцієнта опору рухові води; знаходження падіння напору на ділянці труби. Під час розв’язування задач з теми «Динаміка рідин та газів» у студентів формується також уміння користуватися довідковою літературою. Перспективами подальших досліджень є розробка системи практико-орієнтованих задач з фізики на тему «Динаміка рідин і газів» і експериментальна перевірка її ефективності шляхом педагогічного експерименту.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук