Перегляд за Автор "Nechvohlod Ihor Volodymyrovych"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Веб-квест як метод інтерактивного навчання інформатики учнів основної школи(2020) Нечвоглод Ігор Володимирович; Nechvohlod Ihor Volodymyrovych; Шамоня Володимир Григорович; Shamonia Volodymyr HryhorovychПредставлена кваліфікаційна робота присвячена використанню передових інформаційно-комунікаційних технологій, мережевих інтернет ресурсів, додаткових технічних засобів, засобів психолого-педагогічної підтримки, в навчальному процесі основної школи дає змогу домогтися якісно вищого рівня наочності уроку, значно розширює можливості активізації діяльності школярів. Безперервний зворотний зв'язок оживляє навчальний процес, сприяє підвищенню його динамізму, що веде до формування позитивного ставлення до досліджуваного предмету. Незважаючи на широке поширення ІКТ в багатьох сферах, на сьогоднішній день у галузі освіти вони не отримали достатньо широкого застосування у зв'язку з нестачею методики використання цих ресурсів в процесі навчання.Документ Впровадження інформаційних технологій з метою організації пізнавальної і пошукової діяльності учнів в освітньому процесі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Нечвоглод Ігор Володимирович; Nechvohlod Ihor Volodymyrovych; Шамоня Володимир Григорович; Shamonia Volodymyr HryhorovychСьогодні в школах відбувається поступова відмова від повсюдного застосування традиційних неелектронних технологій навчання та невпинне включення передових інформаційних технологій в усі форми й види навчальної діяльності учнів. Особливо активно школи почали використовувати засоби передових інформаційних технологій останні пів року і всі школярі країни змушені навчатися дистанційно, тобто більшість матеріалу опановувати самостійно, використовуючи надіслані відео, медіа та цифрові матеріали вчителем з кожного предмету. Така форма навчання для українських шкіл виявилась досить новою і неочікуваною, тому зараз і школярі, і вчителі пристосовуються та звикають до нових форм та вимог в шкільному освітньому процесі. За результатами аналізу можливостей інтеграції традиційних та інформаційних технологій в організації пізнавальної і пошукової навчальної діяльності школярів виявлено, що важливими є не суто інформаційні технології, а те, наскільки їх використання слугує досягненню освітніх цілей. Зазвичай, найкращий освітній результат забезпечується доцільним поєднанням добре перевірених часом традиційних та інноваційних засобів організації автономного навчання школярів. Тому під час відбору інформаційних технологій потрібно враховувати їхню максимальну відповідність специфіці навчання школярів.