eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Naumenko Svitlana Oleksandrivna"

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Опрацювання та інтерпретація результатів тестування засобами електронних таблиць Microsoft Excel
    (2014) Науменко Світлана Олександрівна; Naumenko Svitlana Oleksandrivna
    У статті розкрито зміст поняття «система завдань у тестовій формі»; коротко схарактеризовано чотири види систем завдань у тестовій формі (ланцюгова, тематична, текстова, ситуаційна); наведено приклад авторської ланцюгової системи завдань у тестовій формі. На основі авторської ланцюгової системи завдань у тестовій формі покроково описано процедуру опрацювання та інтерпретації результатів тестування засобами електронних таблиць Microsoft Excel.
  • Документ
    Тестові технології оцінювання компетентностей учнів: міжнародний досвід
    (2014) Науменко Світлана Олександрівна; Naumenko Svitlana Oleksandrivna
    У статті представлено тестові технології оцінювання компетентностей учнів, які використовуються в міжнародних дослідженнях за програмою PISA і за проектом TIMSS. Висвітлено мету цих двох міжнародних досліджень; розкрито форми оцінювання компетентностей учнів; схарактеризовано завдання тестів; описано види навчально-пізнавальної діяльності учнів, які оцінюються в завданнях. Наведено приклади завдань тестів, які використовуються в дослідженнях за програмою PISA і за проектом TIMSS, з їх короткою характеристикою, що допоможе вчителям під час створення авторських тестів на оцінювання компетентностей учнів.
  • Документ
    Технології оцінювання географічної компетентності учнів основної та старшої школи (результати анкетування вчителів)
    (2013) Науменко Світлана Олександрівна; Naumenko Svitlana Oleksandrivna
    У статті висвітлено кількісно-якісні результати констатувального експерименту з проблеми технологій оцінювання географічної компетентності учнів основної та старшої школи, зокрема результати анкетування вчителів. У ході дослідження виявлено складові географічної компетентності учнів та технології їх оцінювання; з’ясовано в якому класі й коли саме протягом навчального року доцільно розпочинати оцінювання географічної компетентності учнів; з’ясовано із скількох завдань має складатися тест для оцінювання географічної компетентності учнів і його кількісно-якісний склад.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук