Перегляд за Автор "Naumenko Svitlana Oleksandrivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Опрацювання та інтерпретація результатів тестування засобами електронних таблиць Microsoft Excel(2014) Науменко Світлана Олександрівна; Naumenko Svitlana OleksandrivnaУ статті розкрито зміст поняття «система завдань у тестовій формі»; коротко схарактеризовано чотири види систем завдань у тестовій формі (ланцюгова, тематична, текстова, ситуаційна); наведено приклад авторської ланцюгової системи завдань у тестовій формі. На основі авторської ланцюгової системи завдань у тестовій формі покроково описано процедуру опрацювання та інтерпретації результатів тестування засобами електронних таблиць Microsoft Excel.Документ Тестові технології оцінювання компетентностей учнів: міжнародний досвід(2014) Науменко Світлана Олександрівна; Naumenko Svitlana OleksandrivnaУ статті представлено тестові технології оцінювання компетентностей учнів, які використовуються в міжнародних дослідженнях за програмою PISA і за проектом TIMSS. Висвітлено мету цих двох міжнародних досліджень; розкрито форми оцінювання компетентностей учнів; схарактеризовано завдання тестів; описано види навчально-пізнавальної діяльності учнів, які оцінюються в завданнях. Наведено приклади завдань тестів, які використовуються в дослідженнях за програмою PISA і за проектом TIMSS, з їх короткою характеристикою, що допоможе вчителям під час створення авторських тестів на оцінювання компетентностей учнів.Документ Технології оцінювання географічної компетентності учнів основної та старшої школи (результати анкетування вчителів)(2013) Науменко Світлана Олександрівна; Naumenko Svitlana OleksandrivnaУ статті висвітлено кількісно-якісні результати констатувального експерименту з проблеми технологій оцінювання географічної компетентності учнів основної та старшої школи, зокрема результати анкетування вчителів. У ході дослідження виявлено складові географічної компетентності учнів та технології їх оцінювання; з’ясовано в якому класі й коли саме протягом навчального року доцільно розпочинати оцінювання географічної компетентності учнів; з’ясовано із скількох завдань має складатися тест для оцінювання географічної компетентності учнів і його кількісно-якісний склад.