eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Nataliia Yeromenko"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Мистецтво вокальної імпровізації у популярній музиці китаю другої половини ХХ – початку ХХІ століття
    (2023) Єрьоменко Андрій Юрійович; Yeromenko Andrii Yuriiovych; Наталія Єрьоменко; Nataliia Yeromenko
    У статті здійснено аналіз мистецтва вокальної імпровізації у популярній музиці Китаю другої половини ХХ – початку ХХІ століття;виокремлено жанри та напрями сучасної популярної музики Китаю, що сформувалися у період 50‐х років минулого століття, а також прослідковано історичну ретроспективу їх становлення першої половини ХХІ століття.З’ясовано вплив державотворчих, політичних та суспільно‐економічних процесів, які відбувалися на території КНР у 50‐80‐ті роки ХХ століття на становлення масової естрадної культури країни, охарактеризовано роль впливу американських та європейських музичних стилів у сфері популярної музики Китаю. Виявлено жанри популярної музики Китаю періоду другої половини ХХ – початку ХХІ століття в яких має місце мистецтво вокальної імпровізації. Визначено специфіку основних стилів та жанрів сучасного китайського естрадно‐вокального мистецтва. Стисло розглянуто специфіку основних жанрів китайської сучасної популярної музики, а саме: дитячої пісні,ліричної пісні, сучасної пісні (шидайцю), популярної пісні юеською мовою,китайської масової пісні та розкрито історичну динаміку їх розвитку. Зазначено, що шидайцю – як напрям сучасної популярної музики, виник на основі синтезу блюзу, джазу та вважається попередником китайського національного джазу. Конкретизовано прояви мистецтва вокальної імпровізації через творчість співачок, що виступають яскравими представниками шидайцю.Представлено постаті солістів, які у сучасній популярній музиці є обличчям китайського джазу та взірцем у майстерному втіленні імпровізації. На прикладі китайських вокалістів, які віртуозно володіють імпровізацією у джазовому стилі,більш детально висвітлено творчість співачки Чжан Їн.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук